اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) قائمشهر:

900 طرح اشتغال برای مددجویان قائمشهر اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائمشهر گفت: در سال جاری 900 طرح اشتغال برای مددجویانی که توانایی انجام کار دارند در شهرستان قائمشهر در حال اجرا است.

900 طرح اشتغال برای مددجویان قائمشهر اجرایی می‌شود
سید زین العابدین پرواسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان قائمشهر با بیان تلاش کمیته امداد امام خمینی (ره ) بر توانمندسازی افراد زیر پوشش در مسیر اشتغال و خودکفایی اظهار داشت: امسال 900 طرح اشتغال از توان‌افزایی، کارانگیزی و خودکفایی در شهرستان قائمشهر در حال اجرا است.
وی خاطرنشان کرد: مددجویان مستمری‌بگیری که توان انجام کارهای عملی را دارند برای دریافت وام‌های اشتغالزایی تا سقف 200 میلیون ریال بر حسب نوع فعالیت به مراکز ذی‌ربط معرفی می‌شوند تا با دریافت تسهیلات برای ایجاد اشتغال و حفظ درآمد از دریافت مستمری بی نیاز شوند.
پرواسی با اشاره به معرفی 115 مددجوی شهرستان قائمشهر برای دریافت این تسهیلات از معرفی 30 واجد شرایط دریافت سهمیه مسکن مهر امام رضا (ع) در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این افراد توان پرداخت آورده اولیه به مبلغ تقریبی 60 میلیون ریال را نیز ندارند که تلاش‌مان بر این است تا
با کمک خیران و کمیته امداد استان مازندران مشکل آورده این افراد رفع شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائمشهر از کاهش دستبرد سارقان به صندوق صدقات در ماه‌های اخیر در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با همکاری نیروی انتظامی در کنترل و دستگیری سارقان، روند سرقت، کاهش چشمگیری داشته است.
پرواسی همچنین با اشاره به کمک‌های مردم قائمشهر در جشن عاطفه‌ها از کاهش کمک‌های مردمی در این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: در سال گذشته 26 میلیون تومان کمک‌های مردمی و دانش‌آموزی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد ولی امسال این کمک‌ها تا حدودی کاهش یافت البته این در حالی است که آموزش و پرورش هنوز کمک‌های دانش آموزی را به طور کامل جمع‌آوری و ابلاغ نکرده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول