اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی:

بسیج خواهران تا نقاط مرزی حضور دارند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بسیج خواهران سپاه شهدای آذربایجان غربی تا نقاط صفر مرزی حضور فعالی دارند.

بسیج خواهران تا نقاط مرزی حضور دارند
 ربابه عدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: برخی دستگاه‌ها قادر نیستند در برخی مناطق دورافتاده حضور یابند و برنامه‌های متنوعی برای رفاه ساکنان این مناطق برگزار کنند ولی بسیج خواهران حتی در مناطق صفر مرزی هم حضوری چشمگیر دارند.
وی افزود: مجموعه عوامل بسیج بانوان همه توان خود را به کار گرفتند تا در مناطق مرزی برای دختران و زنان جوان برنامه‌های مختلفی به ویژه آموزش قرآن برپا کنند تا آنها با شرکت در این قبیل جلسات مانند ساکنان مناطق شهری به معرفت دینی خود بیفزایند.
این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌های ویژه اهل سنت حتی در مناطق دوردست برای دختران و زنان کرد برپا می‌شود چرا که باور داریم آنها نیز به عنوان عضوی از این جامعه اسلامی باید از امکانات آموزشی برابر با سایر افراد برخوردار شوند.
عدلی با بیان اینکه بسیج بانوان در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب همیشه پیش‌قدم است، اضافه کرد: امسال جشنواره استانی با موضوع حجاب و عفاف در سراسر آذربایجان غربی برگزار شد که استقبال بی‌نظیری از این جشنواره به عمل آمد و در اختتامیه هم از صاحبان 18 مقاله برتر تجلیل شد.
وی مسئولیت بزرگی را متوجه مادران دانست و تصریح کرد: همگان قدر مسلم به  نقش تربیتی بانوان در خانواده‌ها اذعان دارند از این رو باید شیوه‌های درست پرورش دادن فرزندان هم در حاشیه سایر کارگاه‌های آموزشی به مادران منتقل شود.
مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: هم‌اکنون دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طریق نفوذ به ذهن و فکر مادران برای رسوخ در جامعه ما وارد عمل شدند و یکی از مهم‌ترین شگردهای آنها ترویج بی‌حجابی است که مادران باید هوشیاری خود را حفظ کنند و در انتقال مفاهیم معنوی به فرزندان خود تلاش کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول