اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه شهرستان بوشهر خبر داد:

اعزام دانش آموزان بسیجی بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه شهرستان بوشهر گفت: امسال با همکاری آموزش و پرورش شهرستان بوشهر 1200دانش آموز بسیجی این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

اعزام دانش آموزان بسیجی بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی غریبی پیش از ظهر امروز در جلسه قرارگاه راهیان نور دانش آموزی اظهار داشت:‌امسال سپاه شهرستان بوشهر با همکاری ادره آموزش و پرورش و به‌ویژه مدارس این شهرستان بیش از 1200 نفر دانش آموز بسیجی در دو مرحله و در قالب 28 اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
وی افزود: مرحله اول این اعزام در تاریخ 19 مهرماه با بدرقه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، تعدادی از مسئولان و خانواده دانش آموزان انجام می‌شود.
غریبی خاطرنشان کرد: دانش آموزان بسیجی در هر مرحله بمدت 2 روز در اردوگاه مارد اقامت دارند و از یادمان شهدای مارد، شلمچه، هویزه و دهلاویه دیدن خواهند نمود.
غریبی تصریح کرد: دانش آموزان بسیجی شب دوم اقامت در این مناطق در رزمایشی که توسط پادگان آموزشی شهید حبیب اللهی انجام می‌شود شرکت می‌کنند. و روز دوم پس از بازدید از یادمان شهدای اروند به بوشهر باز می‌گردند.
وی بیان داشت: با توجه به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی برای هر اتوبوس یک روحانی در نظر گرفته شده و سی دی های فرهنگی، چفیه و کتاب نیز بین دانش آموزان توزیع می‌شود.
جانشین بسیج دانشجویی استان بوشهر در این نشست به رویکرد جدید سازمان بسیج مستضعفین در ساختار پایگاه‌های مقاومت بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: نحوه عضویت در بسیج دانشجویی اعم از عضویت عادی،فعال و کادر در قالب طرح صالحین است که بسیجیان در این ساختار در گروه‌های حداقل 14 نفره بنام حلقه‌های صالحین سازماندهی می‌شوند.
رضا آب شیرینی گفت: هر کانون در بسیج دانشجویی باید حداقل دارای 2 حلقه صالحین و هر حلقه از یک سر گروه برخوردار باشد که با تعاملی که بین سر گروه و سایر اعضاء گروه برقرار می‌شود قطعا تاثیرات مثبتی بر روند اجرای بهتر برنامه‌ها می‌گذارد.
جانشین بسیج دانشجویی استان بوشهر بیان داشت: امسال بسیج دانشجوئی استان بوشهر میزبان جشنواره کشوری قرآن و عترت می باشد،پس به تبع می‌طلبد که با تلاش، همت مضاعف، اطلاع رسانی صحیح و کشف استعدادهای نخبه در این زمینه و با هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این جشنواره نقطه عطف روشنی را در کارنامه بسیج دانشجوئی این استان به ثبت برسانیم.
وی همچنین به طرح ولایت دانشجوئی که همه ساله اجرا می‌شود اشاره کرد و بیان داشت: باید به نحو احسن از تمام ظرفیت‌های بالفعل اعضاء طرح ولایت حتی در سنوات گذشته برای تشکیل شورا طرح ولایت استفاده شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول