اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج کارگری سپاه بوشهر خبر داد:

اجرای طرح صالحین در سطوح مختلف بسیجیان بوشهر

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: طرح صالحین بسیج از جمله طرح‌هایی است که از یک نظام معرفتی و بصیرتی برخوردار است و در سطوح مختلف بسیجیان در حال اجراست.

اجرای طرح صالحین در سطوح مختلف بسیجیان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خلیل رفعتی پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی حلقه‌های تربیتی سازمان بسیج کارگری استان بوشهر که در سالن اجتماعات شرکت نفت فلات قاره برگزار شد، اظهار داشت:  طرح صالحین بسیج راهکار بسیار مناسبی برای مقابله با این هجمه‌های فرهنگی است.
رفعتی گفت: طرح صالحین بسیج یک نظام معرفتی و بصیرتی است که در سطوح مختلف بسیج در حال اجراست.
وی تصریح کرد: در این طرح با استفاده از ظرفیت‌های معنوی و علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی موجبات ارتقای بیش از پیش آحاد بسیجیان را در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بصیرتی فراهم می‌کنیم.
رفعتی گفت: با توجه به تغییر ساختار پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسرکشور با رویکرد شجره طیبه صالحین و عملیاتی کردن این ساختار در پایگاه‌ها و تشکیل حلقه‌های معرفتی صالحین ما شاهد فعالیت‌های چشمگیری از ناحیه بسیجیان بوده‌ایم.
وی با بیان اینکه هنوز مدت زیادی از اجرای این طرح نمی‌گذرد، خاطرنشان کرد: این طرح موجبات خرسندی بسیجیان را در زمینه‌های مختلف فراهم کرده است.
رفعتی به تهاجمات گسترده فرهنگی دشمنان در قالب تهدیدات نرم علیه جوانان این مرز و بوم اشاره کرد و افزود: طرح صالحین بسیج راهکار بسیار مناسبی برای مقابله با این هجمه‌های فرهنگی است.
این مقام مسئول در پایان ابراز امیدواری کرد: با انجام تمام زوایای این طرح تربیتی که برگرفته از آیات قرآنی است در آینده‌ای نه چندان دور موفقیت‌های شایانی در از اجرای این طرح در مملکت اسلامی خود شاهد باشیم.
در این نشست 45 نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج کارگری از شهرستان‌های بوشهر و دشتستان شرکت داشتند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول