اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان:

تمرکز بسیج بر امر به معروف قرار گرفته است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: تمرکز بسیج بر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه قرار گرفته و باید به این اصل اساسی توجه شود.

تمرکز بسیج بر امر به معروف قرار گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی در هفتمین جلسه شورای معاونان سپاه استان سمنان که در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: برای مراقبت خود و عدم سقوط در دره‌های تاریک گناه در دنیا، باید در انجام فرائض دینی و پرهیز از محرمات دقت کنیم. 
مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: برای بهره‌برداری معنوی و حضور دائمی معنوی باید از موارد به ظاهر کوچک آغاز کرد.
همچنین در این جلسه معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: باید در شناساندن بسیج دهه 90 و اقدامات همه اقشار بسیج به مردم و جامعه تلاش بیشتری شود.
مرتضی احمدیان خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس، بسیج دهه 60 به خوبی به مردم نمایان می‌شود؛ اما در شناخت اقدامات و برنامه‌های بسیج فعلی باید تلاش بیشتری انجام شود.
وی با بیان اینکه در سال گذشته در هفته بسیج 2 هزار و 66 مورد برنامه با جمعیت مخاطب 190 هزار نفری در استان انجام شده، افزود: در سال جاری رویکرد برنامه‌های ما، انجام برنامه‌های بدیع، ابتکاری و جدید باید باشد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: قرارگاه جنگ نرم همه فعالیت‌های سازمانی سپاه و بسیج را در جهت مقابله با جنگ نرم سازماندهی و ساماندهی می‌کند و کار اصلی آن هدایت ظرفیت‌های سپاه در مقابله با جنگ نرم است.
احمدیان افزود: باید در قرارگاه جنگ نرم به گونه‌ای طرح‌ریزی کنیم که برنامه‌های سازمانی سپاه و بسیج به صورت هدفمند مواضع دشمن را در جنگ نرم، هدف بگیرد.
معاون هماهنگ‏کننده سپاه استان در پایان اذعان داشت: در قرارگاه جنگ نرم قائل به پدافند به تنهایی نیستیم، بلکه به جرأت می‌توانیم بگوییم که بر اساس تجربه‌های انقلاب اسلامی، توان آفند و حمله به مواضع دشمن را نیز خواهیم داشت.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول