اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان لیگ کاراته کشور:

نبود مکان ثابت برگزاری لیگ، معضل کاراته است

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان لیگ کاراته کشور گفت: از بزرگ‌ترین معضلات این رشته ورزشی، نبود یک مکان ثابت برای برگزاری رقابت‌های لیگ کاراته در پایتخت است.

نبود مکان ثابت برگزاری لیگ، معضل کاراته است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین دهقان امروز در حاشیه رقابت‌های سوپرلیگ برتر کاراته کشور که به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد، اظهار داشت: تلاش همه دست‌اندر‌کاران باشگاه فولاد مبارکه از جمله آقایان ناظریان و قاسمی، برای برگزاری خوب رقابت‌های سوپر ‌لیگ کاراته، شروع بسیار خوب این مسابقات را به همراه داشت.
وی با بیان اینکه رقابت‌های سوپر لیگ کاراته از نظر فنی در رده بالایی قرار دارد، تصریح کرد: به طور حتم در مسابقات آینده و در رقابت‌های برگشت سوپرلیگ کاراته، شاهد افزایش کیفت کار ورزشکاران هستیم.
سرپرست سازمان لیگ کاراته کشور در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به مشکلات موجود برای رشته کاراته کشور گفت: از بزرگ‌ترین معضلات این رشته ورزشی، نبود یک مکان ثابت برای برگزاری رقابت‌های لیگ کاراته در پایتخت است.
وی با اشاره به اینکه فدراسیون کاراته در هر دوره برگزاری رقابت‌های لیگ کاراته مجبور به اجاره سالن‌های مختلف ورزشی است، تاکید کرد: علاوه بر اینکه برخی از این سالن‌ها دارای استاندارد‌های لازم برای برگزاری رقابت‌ها نیستند، هزینه‌های فراوان و بی‌موردی نیز بر دوش فدراسیون کاراته قرار می‌گیرد.
دهقان ادامه داد: با تقسیم‌بندی رقابت‌های لیگ کاراته که شامل 10 مورد است، وزارت تازه تاسیس ورزش و جوانان با حمایت‌های بی‌دریغ خود که همواره شامل حال فدراسیون کاراته بوده است، می‌تواند به وسیله بودجه‌های لازم مشکلات کلیدی فدراسیون کاراته را نیز برطرف کند.
وی اضافه کرد: بهترین فرصت است که از مسئولان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای برگزاری شایسته رقابت‌های سوپر لیگ کاراته تشکر کنیم.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول