اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم کاراته فولاد مبارکه سپاهان:

پاسخ اعتماد فدراسیون کاراته را به خوبی دادیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم کاراته فولاد مبارکه سپاهان گفت: با برگزاری خوب رقابت‌های سوپرلیگ کاراته، توانستیم پاسخگوی اعتماد فدراسیون کاراته باشیم.

پاسخ اعتماد فدراسیون کاراته را به خوبی دادیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی قاسمی امروز در حاشیه رقابت‌های سوپرلیگ کاراته که به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری سومین هفته سوپرلیگ کاراته با توجه به انصراف تیم علی‌آباد کتول، بهترین فرصت برای میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بود.
وی ادامه داد: مانند سال‌های گذشته از تمام امکانات و توان خود برای میزبانی رقابت‌های سوپرلیگ کاراته استفاده کردیم.
سرپرست تیم کاراته فولاد مبارکه سپاهان گفت: انگیزه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان این است که بیشترین امتیاز ممکن را در سه مبارزه امروز مقابل تیم‌های کاراته فارس، مقاومت و بندرعباس به دست آورد.
وی افزود: برای برپایی بهتر میزبانی در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، هماهنگی‌های لازم بین کمیته‌های تخصصی باشگاه انجام شد و پس از آن تقسیم کار به حرفه‌ای‌ترین شکل خود صورت گرفت.
قاسمی افزود: تمایل داشتیم که هیئت کاراته استان اصفهان نیز در برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری رقابت‌های سوپر لیگ کاراته با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همکاری‌های لازم را انجام دهد که متأسفانه چنین پیوندی صورت نگرفت و بدین منظور از هیئت کاراته بسیج استان اصفهان دعوت به همکاری شد.
وی اضافه کرد: هدف باشگاه فولاد مبارکه سپاهان این است که در همه حال یک میزبان شایسته باشد و بتواند رضایت سازمان لیگ کاراته و تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های این رشته ورزشی را کسب کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول