اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن دوستی ویتنام و ایران:

ویتنام آماده سرمایه‌گذاری در ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن دوستی ویتنام و ایران گفت: ویتنام آماده سرمایه‌گذاری مشترک در حوزه نفت و کشاورزی در ایران است.

ویتنام آماده سرمایه‌گذاری در ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دنگ لو نوی صبح امروز در دیدار جمعی از اعضای انجمن دوستی ویتنام و با فعالان اقتصادی استان اظهار داشت: با وجود فاصله طولانی دو کشور ایران و ویتنام زمینه همکاری و تعامل دو کشور در بخش‌های مختلف وجود دارد و تشکیل انجمن دوستی دو کشور سبب توسعه روابط در بخش‌های مختلف می‌شود.
وی با بیان اینکه مردم ایران و ویتنام را دارای مشترکات متعدد در بخش فرهنگی و اقتصادی هستند، ادامه داد: در طول چهار دهه اخیر روابط دو کشور ایران و ویتنام در حال توسعه است.
رئیس انجمن دوستی ویتنام و ایران خواستار توسعه روابط اقتصادی ایران و ویتنام شد و تصریح کرد: صنایع نفت و کشاورزی زمینه مناسبی برای توسعه روابط دو کشور می‌تواند، ایجاد کند.
وی با اشاره به اینکه کمبود اطلاعات اقتصادی از وضعیت دو کشور از بزرگ‌ترین چالش پیش روی توسعه روابط اقتصادی است، تاکید کرد: انجمن دوستی می‌تواند با ارائه اطلاعات به طرف مقابل گامی مهم در افزایش سطح مبادلات اقتصادی دو کشور بردارد.
دنگ لو نوی از آمادگی ویتنام به منظور سرمایه‌گذاری مشترک با ایران در حوزه نفت و کشاورزی خبر داد و گفت: تبادل محصولات کشاورزی و سرمایه‌گذاری در اکتشاف و استخراج نفت می‌تواند زمینه توسعه همکاری‌های دو کشور را ایجاد کند.
وی یادآور شد: وجود روابط عمیق اقتصادی می‌تواند در هنگام بحران طرف دیگر را مورد حمایت قرار دهد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول