اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران خبر داد:

سرمایه‌گذاری 15 میلیارد تومانی در پیام‌نور مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران گفت: طی پنج سال آینده بیش از 15 میلیارد تومان برای توسعه، تجهیز و راه‌اندازی مراکز هزینه می‌شود.

سرمایه‌گذاری 15 میلیارد تومانی در پیام‌نور مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، صادقعلی موحدمنش بعدازظهر امروز در همایش دانشجویی «مهرنو» ویژه دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام نور مرکز ساری، گفت: هیچ افتخاری بالاتر از خدمت شایسته به دانشجویان نیست.
وی با اشاره به اینکه دانشجویان، سرمایه‌های ارزشمند جامعه ایران اسلامی و امیدهای آینده کشور افتخارآفرین ایران هستند، تصریح کرد: دانشجویان، همه امید و آرزوی ما هستند.
موحدمنش با بیان اینکه دانشگاه پیام نور با بیش از یک میلیون و 200 دانشجو بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور است، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور مازندران هم با حدود 50 هزار دانشجو بزرگترین دانشگاه دولتی در استان است.
این مسئول بیان داشت: دانشگاه پیام نور مرکز ساری با حدود 15 هزار دانشجو بزرگ‌ترین مرکز آموزشی استان و جزء پنج دانشگاه برتر کشور در میان واحدهای دانشگاهی است.
موحدمنش با اشاره به محدودیت امکانات و منابع خاطرنشان کرد: برنامه پنج ساله‌ای از سال گذشته آغاز کردیم و در تلاشیم این دانشگاه به عنوان نگین مراکز پیام نور به جایگاه واقعی خود دست یابد.
وی با بیان اینکه با اعتبار 2 میلیارد تومانی ساختمانی را در این مرکز در حال ساخت هستیم که در دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: برای خریداری سایت دانشگاه پیام نور هم مبلغ ۴میلیارد تومان اختصاص یافته است.
رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با بیان اینکه برای دو مجتمع دیگر هم مبلغ ۴ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، گفت: با هماهنگی استانداری قصد داریم مبلغ یک میلیارد تومان برای تاسیس کتابخانه مرکزی و تخصصی، لحاظ کنیم.
این مسئول ابراز داشت: مبلغ 2 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت آزمایشگاه قطبی در استان اختصاص یافته و طی پنج سال آینده بالغ بر 15 میلیارد تومان برای توسعه، تجهیز و راه اندازی مراکز هزینه می‌شود.
موحدمنش با اشاره به اینکه طی یک سال آینده مشکلاتی از نظر فضای آموزشی داریم و همین امروز از دانشجویان می‌خواهیم با مجموعه دانشگاه همکاری داشته باشند، یادآور شد: می‌خواهم تک تک دانشجویان به عنوان مشاوران من، مجموعه دانشگاه پیام نور را کمک کنند.
وی با بیان اینکه سطح علمی دانشگاه پیام نور خوب است، اضافه کرد: درصد قابل توجهی از آمار قبولی‌های مقطع کارشناسی ارشد و اخیرا مقطع دکترا از فارغ التتحصیلان دانشگاه پیام نور هستند و این به دلیل منابع درسی کامل دانشگاه پیام نور است.
موحدمنش با اشاره به اینکه دانشجویان، خود را با نظام آموزشی پیام نور تطبیق دهند، اذعان داشت : باید بتوانید روش‌های جدید مطالعه را یاد بگیرید چراکه روش‌های سنتی مطالعه نیازمند صرف وقت فراوان است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول