اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان خبر داد:

سرمایه‌گذاری 1000میلیارد ریالی بخش خصوصی در بنادر خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان از سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در بنادر این استان خبر داد.

سرمایه‌گذاری 1000میلیارد ریالی بخش خصوصی در بنادر خوزستان
ابراهیم ایدنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بندر امام اظهار داشت: یکی از طرح‌های جدی بنادر و دریانوردی خوزستان در حال حاضر راه‌اندازی بندر تجاری شادگان است که تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.
وی از بهره‌برداری بندر شادگان تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: قطعاً احداث این بندر تجاری یکی از مصوبه‌های سفر اول هیئت دولت به استان خوزستان است که با پیگیری و حمایت‌های سازمان بنادر و دریانوردی در بندر شادگان مراحل مطالعاتی و ساخت آن آغاز شده و تا قبل از پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان اعتبارات بنادر خوزستان از منابع دولتی طی سال جاری را بالغ بر 700میلیارد ریال برشمرد و افزود: بخش خصوصی نیز با انعقاد قراردادهای سرمایه‌گذاری معادل یک‌هزار میلیارد ریال در بنادر خوزستان هزینه خواهد کرد.
ایدنی قراردادهای سرمایه‌گذاری منعقد شده در سال ‌جاری را یک‌هزار میلیارد ریال اعلام و سرمایه‌گذاری در بندر اروند کنار را نمونه‌ای از اقدامات این اداره کل برای بهره‌برداری بیشتر مردم محروم منطقه برای رونق کسب و کار عنوان کرد.
وی در ادامه به نقش ارزنده بنادر خوزستان در انجام 30 درصد از صادرات و واردات کل کشور و اجرایی شدن قوانین و مقررات مناطق ویژه اقتصادی در بندر امام خمینی(ره)به عنوان وسیع‌ترین منطقه ویژه اقتصادی بندری در کشور اشاره کرد و گفت: ایجاد این منطقه ویژه اقتصادی در بندر امام خمینی(ره)نیز از مصوبات هیئت محترم دولت است که پس از تأیید مجلس شورای اسلامی به دولت ابلاغ و از شهریور ماه سال جاری آغاز شده است و با فعالیت آن زمینه‌های مساعد برای افزایش سرمایه‌گذاری در استان خوزستان و ایجاد فرصت‌های بیشتر اشتغال در استان خوزستان فراهم می‌شود.
ایدنی اظهار امیدواری کرد با این اقدامات بتوانیم در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و در این راستا به مردم خدمات بیشتری ارائه کنیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول