اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر ساری خبر داد:

آمادگی سرمایه‌گذار جدید برای پروژه شهربازی

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر ساری از آمادگی سرمایه‌گذار جدید برای اجرای پروژه شهر بازی خبر داد.

آمادگی سرمایه‌گذار جدید برای پروژه شهربازی
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید مهدی احمدی ظهر امروز در نشست شورای شهر ساری با اشاره به آمادگی سرمایه‌گذار جدید برای اجرای پروژه شهر بازی، خواستار روشن شدن وضعیت حقوقی قرارداد بین سرمایه‌گذار و شهرداری شد.
وی تاکید کرد: مردم منتظرند تا تکلیف این پروژه مهم مشخص شود که لازم است شهرداری در این باره گزارش دهد.
سخنگوی شورای شهر ساری در ادامه به فرارسیدن روز جهانی کودک اشاره کرد و گفت: در گذشته شورای شهر برای این مناسبت برنامه داشت و در مراسم مربوط به آن سهیم بود و خوب است که این رویه تداوم داشته باشد.
این مسئول درباره بازگشایی ورودی بندارخیل که مدتی است مسکوت مانده است، ابراز داشت: یکی از مطالبات شهروندان ساکن در این منطقه بازگشایی ورودی بندارخیل(ابتدای شرف آباد)است که باید از طریق فرمانداری مورد پیگیری قرار گیرد تا مشکلات مردم حل شود.
سخنگوی شورای شهر ساری سپس از پارک ملکه  روشن به عنوان یک معضل شهری یاد کرد و بیان داشت: اگرچه این فضا در خیابان قارن به عنوان پارکینگ مورد استفاده است ولی وضع پارک نامشخص است و شهرداری باید این موضوع  را با جدیت بیشتری پیگیری کند.
وی در ادامه با بیان این که یکی از اهداف احداث پل‌های روگذر، کاهش ترافیک است، اضافه کرد: با وجود احداث پل ولی عصر، اطراف پل در برخی ساعات روز زیر بار ترافیک سنگین است طوری که گویی پلی احداث نشده و این خوشایند نیست و سازمان ترافیک باید فکری برای این مشکل بکند و ماموران زبده برای این مسیر درنظر گرفته شود که بی‌تردید کارساز است.
احمدی در پایان ساماندهی زمین‌های خالی سطح شهر را خواستار شد و اذعان داشت: در این زمین‌ها اتفاقات ناخوشایندی نظیر تجمع معتادین، استقرار بی‌خانمان‌ها و... روی می‌دهد که برازنده شهر و شهروندان نیست.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول