اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران در استان زنجان فراهم است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با بیان اینکه باید با دیدگاه سرمایه‌گذاری در منطقه شمال غرب کشور در استان زنجان سرمایه‌گذاری صورت گیرد، گفت: زیر ساخت‌های توسعه استان آماده شده و زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم است.

زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران در استان زنجان فراهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه یکشنبه در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی نگین زنجان اظهار داشت: وجود پر برکت امام رضا (ع) و حضرت معصومه در کشور موجب برکات فراوانی برای کشور است.
وی با تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع) افزود: تقارن کلنگ‌زنی این پروژه با میلاد مسعود امام رضا (ع) برکات زیادی را برای مردم زنجان خواهد داشت.
استاندار زنجان ادامه داد: هر اقدامی که در ایام‌الله در کشور صورت گرفته مبارک بوده و برکات زیادی را در راستای توسعه کشور به دنبال داشته است.
وی با بیان اینکه زمین مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی نگین در مرکز شهر زنجان بلاء استفاده بود، افزود: با احداث چنین پروژه عظیمی فضایی مطلوب برای همشهریان در مرکز شهر ایجاد می‌شود.
رئوفی‌نژاد با اشاره به پروژه‌های در حال اجرا در گرده‌داغ زنجان تصریح کرد: با حمایت‌ها و اقدامات شهرداری زنجان این پروژه 40 هزار هکتاری مجموعه‌ای مطلوب برای تشویق سرمایه‌گذاران فراهم کرده است.
وی موقعیت مجموعه گرده‌داغ را برای سرمایه‌گذاری مناسب عنوان کرد و گفت: تشویق سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف استان باید صورت گیرد.
استاندار زنجان با اشاره به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی نگین زنجان بیان کرد: همه هماهنگی‌ها برای اجرای مطلوب این پروژه انجام شده و سرمایه‌گذار این طرح از سوابق فعالیتی خوبی در کشور برخوردار است که امیدواریم با اجرای این پروژه نیز به مردم فهیم زنجان خدمت کند.
وی با اشاره به فلسفه و محتوی طرح‌های تجاری و فرهنگی افزود: این پروژه تجاری و تفریحی کاربرد فرهنگی دارد.
رئوفی‌نژاد تصریح کرد: این مجتمع به‌عنوان مجتمع بی‌نظیری در منطقه شمال غرب کشور است که با همکاری‌های انجام شده این پروژه در زنجان اجرایی می‌شود.
وی یادآور شد: امروز استان زنجان از نظر موقعیت جغرافیایی و به دلیل قرار گرفتن در دروازه ورود به 12 استان منطقه شمال غرب کشور دارای موقعیت بی‌نظیری برای سرمایه‌گذاری است.
استاندار زنجان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در استان زنجان همانند سرمایه‌گذاری در منطقه شمال غرب کشور است، بیان کرد: استان زنجان بهترین موقعیت را برای سرمایه‌گذاری در منطقه شمال غرب کشور دارد.
وی با اشاره به اینکه باید با دیدگاه سرمایه‌گذاری در منطقه شمال غرب کشور در استان زنجان سرمایه‌گذاری صورت گیرد، خاطرنشان کرد: با این دیدگاه طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی در استان انجام شده و از سرمایه‌گذاران نیز انتظار می‌رود با همین دیدگاه در استان زنجان سرمایه‌گذاری لازم را انجام دهند.
رئوفی‌نژاد ادامه داد: زیر ساخت‌های توسعه استان آماده شده و زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران در استان فراهم است.
وی گفت: مدیران، مسئولان و برنامه‌ریزان استان با این دیدگاه نسبت به پروژه‌های استان توجه کرده و در راستای توسعه استان تلاش می‌کنند.
رئوفی‌نژاد  استان زنجان را الگوی مناسبی برای کشور عنوان کرد و یادآور شد: هر نوع سرمایه‌گذاری در این استان سرمایه‌گذاری در منطقه شمال غرب کشور محسوب می‌شود.
وی تاکید کرد: هر نوع اقدامی که در راستای جذب سرمایه‌گذار به استان انجام می‌شود موجب برنامه‌ریزی مسئولان و مدیران اجرایی در استان می‌شود.
رئوفی‌نژاد افزود: امیدواریم نوع اجرای مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی نگین الگویی برای اجرای سایر پروژه‌های استان باشد.
وی با تقدیر از سرمایه‌گذار این مجموعه در زنجان گفت: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی همواره مورد تاکید استان بوده و از سرمایه‌گذاران حمایت می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول