اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد:

دستگاه‌های اجرایی آماده مقابله با بلایای طبیعی باشند‌

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار‌ کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: دستگاه‌های اجرایی این استان، همواره برای مقابله با بلایای طبیعی آمادگی کامل داشته باشند.

دستگاه‌های اجرایی آماده مقابله با بلایای طبیعی باشند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، منوچهر حبیبی صبح امروز در ستاد بحران کهگیلویه‌و‌‌بویراحمد اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان، خود را در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی برای هرگونه اتفاقی محک بزنند تا به میزان تجهیزات و دانش خود در برابر هر حادثه‌ای پی ببرند. 
‌حبیبی با بیان اینکه آرامش عمومی نتیجه جامعه ایمن است، افزود: در برابر سوانح باید به‌صورت تیمی اما، با مدیریت واحد عمل کرد تا هماهنگ و به‌طور همیشگی آماده و پای کار باشیم.
‌وی تصریح کرد: در برابر هر اتفاق و حوادثی، پیش‌بینی و پیشگیری حرف نخست را می‌زند و در این خصوص باید به فراهم کردن امکانات، تقویت پایگاه‌ها و ستادهای هماهنگ و عمل کننده، آموزش و فرهنگ‌سازی توجه خاصی شود.
‌به گفته حبیبی، در شش ماهه امسال 394 مورد حوادث مختلف در شهر یاسوج وجود داشت که اگر آن را به استان تعمیم دهیم به‌طور متوسط روزانه شش حادثه و اتفاق در این استان رخ داده است.
‌حبیبی تاکید کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما باید در قالب برنامه‌های هفته کاهش بلایای طبیعی در خصوص اتفاقات گاز گرفتگی، طغیان رودخانه‌ها، سرمازدگی، سیل و برف اطلاع‌رسانی صورت گیرد.
‌مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه‌و‌بویراحمد نیز گفت: از 18 تا 24 مهرماه هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی با شعار جامعه ایمن و آرامش عمومی است.
‌نوذر شبرنگ افزود: در این هفته برنامه‌های مختلفی در خصوص مدیریت بحران استان وجود دارد که مانور امداد و نجات، نجات غریق، اطفاء حریق و امداد کوهستان با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و در همه شهرستان‌ها انجام می‌شود.
‌به گفته وی، برپایی نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، کنفرانس‌های خبری، کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌ها و برگزاری مسابقات از دیگر برنامه‌های این هفته است.
‌انتهای پیام،/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول