اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرشورای هماهنگی مدیریت بحران آذربایجان غربی اعلام کرد:

برگزاری نمایشگاه کاهش اثرات بلایای طبیعی در ارومیه

خبرگزاری فارس: دبیرشورای هماهنگی مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه کاهش اثرات بلایای طبیعی در ارومیه به منظور ارائه آگاهی به مردم برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه کاهش اثرات بلایای طبیعی در ارومیه
جعفر ذولفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تجهیز مردم به بهترین اطلاعات بازدارنده
باید در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به شعار امسال هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، تصریح کرد: امسال هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی با شعار جامعه ایمن و آرامش عمومی آغاز می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه شعار امسال این هفته شعار بلندی است، افزود: هر مجموعه مدیریتی می‌تواند عزم خود را متوجه این موضوع کند و لازم است دستگاه‌های اجرایی در این راستا در بحث سیاستگذاری اهتمام جدی را داشته باشند.
ذولفقاری با بیان اینکه در حوزه مدیریتی زیرساخت‌هایی را تبیین کرده‌ایم، تصریح کرد: دستورالعمل هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی به تمام اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران ارسال شده است و امید می‌رود در آغاز هفته دفاع مقدس بتوانیم نمایشگاه کاهش اثرات بلای  طبیعی را در پارک ائللرباغی ارومیه دایر کنیم.
وی اظهار داشت: امید است شاهد پایان زیبنده در این نمایشگاه باشیم و نقش خود را در این مقوله ایفا کنیم.
این مسئول تصریح کرد: ایران کشوری آسیب‌پذیر در زمینه حوادث غیرمترقبه است و لازم است در این زمینه بیشتر به این موضوع پرداخته شود.
دبیرشورای هماهنگی مدیریت بحران آذربایجان غربی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی قبل از اینکه هفته کاهش بلایای طبیعی آغاز ‌شود باید برنامه‌های خود را در این زمینه ارائه دهند، افزود: مجموعه اقدامات خود را در این زمینه تا پنجم مهر ماه به ستاد مدیریت بحران کشور ارائه می‌دهیم.
ذولفقاری با بیان اینکه اعضای این ستاد باید آنالیز اطلاعات خود را سریع‌تر به شورای هماهنگی مدیریت بحران ارائه دهند، اعلام کرد: در این راستا باید بر ایجاد نمایشگاه و برگزاری مانور و آموزش فراگیر متمرکز شویم.
نمایشگاه کاهش اثرات بلایای طبیعی از 18 مهر ماه تا 24 مهر ماه در ارومیه برگزار می‌شود.
انتهای پبام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول