اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد سیستان ‌و بلوچستان:

خبرنگاران سیستان و بلوچستان پرونده مجازی را تکمیل کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاران سیستان و بلوچستان تا 15 مهرماه فرصت دارند تا پرونده مجازی خود را تکمیل کنند.

خبرنگاران سیستان و بلوچستان پرونده مجازی را تکمیل کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام عباس دانشی اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان سیستان و بلوچستان  برای عضویت در بانک اطلاعات خبرنگاران کشور با مراجعه به آدرس الکترونیکی www.saman.gov.ir نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک و به روز رسانی اطلاعات در این سامانه اقدام کنند.
وی با بیان اینکه سامانه ثبت اطلاعات خبرنگاران از 15مهرماه به بعد بسته می‌شود، افزود: به منظور بررسی پرونده مجازی خبرنگاران سامانه بر خط سامان تا اطلاع ثانویه بسته می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: خبرنگارانی که در این سامانه ثبت‌نام نکنند از هدیه ریاست جمهوری برخوردار نمی‌شوند.
دانشی گفت: ملاک تحویل هدیه ریاست جمهوری به خبرنگار، ثبت‌نام در سامانه سامان است.
وی افزود: خبرنگاران از فرصت باقی مانده استفاده کنند و هویت شخصی و آثار خود را در سامانه ثبت‌نام کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: با ثبت‌نام خبرنگاران در سامانه سامان فعالان عرصه خبر در استان سیستان و بلوچستان شناسایی می‌شوند.
بر پایه این گزارش: کارگاه آموزشی پژوهش‌های سازمانی همایش ملی(علمی و پژوهشی ) با هدف آشنایی با روش‌های پژوهش و اصول تحقیق و مقاله نویسی و طرح‌های پژوهشی در زمینه فضایل رضوی در مجتمع فرهنگی و هنری سالن اجتماعات اشراق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار شد.
این گزارش می‌افزاید: کارگاه آموزشی فضایل رضوی هر ساله پس از برگزاری همایش فضایل رضوی در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
 در ادامه این گزارش آمده است: کارگاه آموزشی پژوهش‌های سازمانی همایش ملی(علمی - پژوهشی) یک روزه است و اخوان معاونت پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استادی آن را برعهده دارد.
در بخشی دیگر از این گزارش آمده است: اعطاء گواهینامه آموزشی، ارزشیابی، تأثیر در افزایش تجارب در زمینه پژوهش از جمله مزایای استفاده از این کارگاه آموزشی است.
45 نفر از ادارات و سازمان‌های سطح شهر در این دوره از کارگاه آموزشی شرکت کردند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول