اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان خواستار شد:

راه‌اندازی کتابخانه‌های مجازی در کوهبنان

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان به گسترش روزافزون کتابخانه‌های مجازی اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی کتابخانه‌های مجازی در شهرستان کوهبنان ضروری است.

راه‌اندازی کتابخانه‌های مجازی در کوهبنان
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی بعد از ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتابخوانی جزو وظایف اصلی اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی است.
وی فراهم کردن امکانات و افزایش خدمات اطلاع‌رسانی در سطح کتابخانه‌های عمومی را در استقبال مردم از این مکان‌ها مؤثر دانست و افزود: شهرداری باید سهم کتابخانه‌های عمومی از بودجه را به موقع به حساب انجمن کتابخانه‌های عمومی واریز کند.
متقی به گسترش روزافزون کتابخانه‌های مجازی اشاره کرد و ابراز داشت: راه‌اندازی کتابخانه‌های مجازی در شهرستان کوهبنان ضروری است.
وی تصریح کرد: برای فراهم کردن بستر مناسب و امکانات بیشتر برای اعضای کتابخانه‌ شهرداری باید نسبت به راه‌اندازی سرویس عمومی برای رفت و آمد مراجعان اقدام کند.
مسئول اداره کتابخانه‌های عمومی کوهبنان نیز در این نشست راه‌اندازی شبکه کتابخوان حرفه‌ای را اقدامی مؤثر در گسترش فرهنگ مطالعه برشمرد.
احمد حضرتی خواستار همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر آموزش و پرورش در راستای عضویت بیشتر دانش‌آموزان و معلمان در این شبکه اجتماعی شد.
وی با اشاره به نبود کتابخانه در مناطق روستایی بر لزوم خدمت‌رسانی به این مناطق تأکید کرد و ابراز داشت: با توجه به کمبود امکانات و مشکلات موجود راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار در شهرستان کوهبنان مقرون به صرفه نیست.
به گزارش فارس، برگزاری مسابقه کتابخوانی به صورت ماهانه در مدرسه‌های کوهبنان و برگزاری مسابقه کتابخوانی عمومی با عنوان اصل شهروندی در فرهنگ ایرانی با همکاری شهرداری از جمله مصوبات این نشست بود.
انتهای پیام/ ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول