اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه:

80 مبلغ پاسخگوی شبهات در فضای مجازی هستند

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه گفت: 80 نفر مبلغ در فضای اینترنت در حال فعالیت هستند و به پاسخگویی شبهات در محیط مجازی می‌پردازند.

80 مبلغ پاسخگوی شبهات در فضای مجازی هستند
حجت‌الاسلام محمدحسن نبوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت‌های اداره‌کل رسانه‌ای معاونت تبلیغ اظهار کرد: تبلیغ اینترنتی بخشی از فعالیت‌های این اداره محسوب می‌شود و 80 نفر مبلغ اینترنتی در این بخش مشغول فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه مرزی برای اینترنت وجود ندارد و افراد فراوانی مخاطب آن هستند، گفت: تبلیغ در اینترنت خاص و ویژه است و مبلغان با وبگردی در مکان‌هایی که نیاز به فعالیت تبلیغی است به فعالیت در این عرصه می‌پردازند.
معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه ادامه داد: مبلغان در این محیط‌ها به شبهات مطرح شده بر ضد اسلام پاسخ داده و به بحث و گفت‌وگو می‌پردازند.
وی با اشاره به کمبود بودجه در زمینه تبلیغ گفت: اگر هزینه یک تیم فوتبال 20 نفره را به تبلیغ اختصاص دهند 5 هزار طلبه به تبلیغ اعزام می‌شوند.
نبوی خاطرنشان کرد: من مخالف ورزش نیستم ولی چگونه برای مسائلی مانند ورزش تا این اندازه هزینه می‌کنیم ولی در دنیای طلبگی صرفه‌جویی می‌شود.
وی عنوان کرد: تلقی ما از یک روحانی خوب، تلقی صحیحی نیست و این تلقی تاثیر خود را در بودجه‌ها نیز می‌گذارد و سبب می‌شود روحانیون به تبلیغ اعزام شوند و هیچ هزینه‌ای دریافت نکنند.
معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه با اشاره به مبحث مشمولان نظام وظیفه گفت: اگر مبلغان بخواهند دو سال در مناطق به تبلیغ بروند به عنوان سرباز پذیرفته می‌شوند و حقوق آنها بر اساس آیین‌نامه نظام وظیفه جمهوری اسلامی پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به تبلیغ در عرصه بین‌الملل گفت: حوزه علمیه از نظر بودجه برای مبلغان داخل کشور نیز دارای مشکل است ولی جز وظایف ماست که مبلغانی را به خارج کشور اعزام کنیم.
نبوی عنوان کرد: اعزام مبلغ به خارج کشور از وظایف معاونت تبلیغ است و با توجه به تربیت طلاب در رشته تبلیغ خارج کشور در صورت تامین بودجه اعزام صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول