اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای یک ساعت؛

کودک 5 ساله شهردار جهرم شد

خبرگزاری فارس: کودک پنج‌ساله جهرمی به مناسبت روز جهانی کودک به صورت نمادین برای ساعتی اداره شهرداری جهرم را بر عهده گرفت.

کودک 5 ساله شهردار جهرم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، علیرضا صحرائیان شهردار جهرم بعد از ظهر امروز در آیین بزرگداشت هفته جهانی کودک، از 100 کودک جهرمی با اهدای جایزه تقدیر کرد.
شهردار جهرم همچنین در آیین برنامه نمادین حضور کودک پنج ساله به عنوان شهردار شهر جهرم اظهار داشت: کودکان آینده‌سازان کشور هستند و از دوران کودکی در آنها می‌توان فضایل اخلاقی را از طریق هنرهای تاثیرگذار نهادینه کرد.
وی با اشاره به لزوم آموزش فرهنگ شهروندی به کودکان افزود: کودکان شهروندانی هستند که آینده شهر و کشور را می‌سازند و اگر شهرداری بخواهد در آینده شهروندانی با فرهنگ شهرنشینی بالا و آشنا با حقوق شهروندی داشته باشد باید از هم‌اکنون شهر را برای کودکان فراهم کند.
صحرائیان بیان داشت: مردم از ما به عنوان مجموعه‌ای که مدیریت شهر را برعهده دارد، انتظارات به جایی دارند که باید در مقوله مدیریت شهری به مسئله کودک و نوجوان توجه داشته باشیم.
شهردار جهرم با اشاره به اقدام نمادین سپردن مدیریت شهرداری جهرم برای ساعتی به دست کودکی پنج ساله خاطرنشان کرد: آنچه را که برای کودکان انجام می‌دهیم در ذهن کودکان حک می‌شود و در آینده نتایج آن بروز می‌کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول