اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اصفهان:

زیرساخت‌های سینمای کودک مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: باید قبل از آغاز بیست ‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان به زیرساخت‌های سینمای کودک پرداخته شود.

زیرساخت‌های سینمای کودک مورد توجه قرار گیرد
سید علیرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره برنامه‌های در دست اقدام برای بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اظهار داشت: ستاد بین‌المللی جشنواره فیلم کودک و نوجوان در حال ریز برآورد هزینه‌های هتل، کرایه سالن و بقیه موارد است.
وی با اشاره به اینکه قرداد بیست ‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در استان اصفهان نوشته شده است، تاکید کرد: در حال حاضر ریز برآورد هزینه‌های مصرفی در حال بررسی است و مبلغ چهار میلیارد هنوز اعلام نگردیده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: باید به این نکته توجه داشت که ریخت‌ و پاش‌های اقتصادی در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان صورت نگیرد و به طور مشخص صرفه‌جویی‌هایی نیز انجام گیرد.
وی در مورد برخی از اباحی‌گری‌هایی که برخی از افراد شب و روزها در کنار سینماها یا در خیابان‌ها در دورهای گذشته‌ای که جشنواره  فیلم کودک در اصفهان بود، بیان داشت: نباید بگذاریم چنین ناهنجاری‌هایی در طول مدت برگزاری جشنواره فیلم کودک صورت بگیرد، ولی ممکن است فردی از شهر دیگری با فرهنگ خاص خود به اصفهان بیاید و در خیابان‌های اصفهان رفتار کند که چنین حرکاتی را مردم اصفهان نمی‌پسندند.
حسینی افزود: به مسئولان اجرایی بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در استان اصفهان تذکر داده شده که این جشنواره همراه با نظم و دقت کافی در مسائل اقتصادی و رفتاری و همچنین حداکثر بهره‌وری برای کودکان و نوجوانان را داشته باشد.
وی با تاکید بر این نکته که در شرایط کنونی باید به زیر ساخت‌های بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان توجه داشته باشیم، تصریح کرد: بایستی قبل از جشنواره فیلم کودک به زیر ساخت‌هایی مثل سینمای کودک و بعد از آن هم به ایجاد مراکز تولید بیشتر تمرکز داشته باشیم.
این مقام مسئول با اشاره به روز 25 آبان که یک روز به یادماندنی در تاریخ استان اصفهان است، گفت: برگزاری بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در استان اصفهان منافاتی با 25 آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان ندارد.
انتهای پیام/غ20        
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول