اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرمان:

ایجاد فضاهای کودکانه در کرمان ضروری است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت: ایجاد فضاهای شاد و جذاب برای کودکان و نوجوانان در شهر کرمان ضروری است.

ایجاد فضاهای کودکانه در کرمان ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، زهرا ایرانمنش شامگاه یکشنبه در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی شهرداری کرمان در کنار فعالیت‌های عمرانی و آبادانی حوزه شهری قابل تقدیر است.
وی افزود: بعد از برگزاری جشنواره کودک و نوجوان شهروند، این احساس نیاز به وجود آمده است که باید فضاهای بسیاری به کودکان در شهر کرمان اختصاص داده شود.
ایرانمنش با بیان اینکه نهادهای دولتی و خصوصی باید به این موضوع توجه بیشتری کنند، تصریح کرد: برای برگزاری برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان نیاز به فضاهای شهرداری کرمان از جمله فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ و بوستان‌هاست.
وی اذعان کرد: شهرداری کرمان باید با همکاری مهدهای کودک‌ در نقاط مختلف شهر کرمان و به ویژه مناطق محروم شهری برنامه‌هایی را برای کودکان و نوجوان برگزار کند.
ایرانمنش از برگزاری جشنواره یک هفته با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بوستان شورای شهر کرمان خبر داد.
وی با بیان اینکه بانوان کرمانی استقبال مطلوبی از پارک بانوان این شهر دارند، بیان داشت: به‌زودی گزارشی از مشکلات مربوط به این بوستان در شورای شهر کرمان ارائه می‌شود.
وی با اشاره به طرح موضوع مرخصی خانوادگی در مجمع مشورتی کلانشهرها بیان کرد: طرح مرخصی زایمان برای مردان در سطح بالاتر در دست بررسی است و به نظر می‌رسد این طرح تایید و اجرایی شود.
شهردار کرمان نیز در این نشست از پیشرفت مناسب تقاطع‌های غیرهمسطح در نقاط مختلف این شهر خبر داد.
ابوالقاسم سیف‌اللهی تصریح کرد: با توجه به اینکه قبرستان کرمان فقط تا یک سال و نیم دیگر برای دفن مردگان ظرفیت دارد، آرامستان جدید این شهر باید هر چه سریع‌تر احداث شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول