اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد انسجام بسیج و مساجد استان قم:

وحشت امروز دشمنان داخلی و خارجی از مساجد است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد انسجام بسیج و مساجد استان قم گفت: وحشت امروز دشمنان داخلی و خارجی از مساجد است بنابراین آنها درصدد دور کردن جوانان از مسجد هستند.

وحشت امروز دشمنان داخلی و خارجی از مساجد است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جواد هاشمی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد انسجام بسیج و مساجد استان قم با آیت‌الله مقتدایی با اشاره به نهادهای ستاد انسجام بسیج مساجد اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، شورای شهر قم، دفتر تبلیغات اسلامی و سپاه پاسداران با این ستاد همکاری دارند و از سال 88 فعالیت خود را انجام داده است.
وی خاطرنشان کرد: مسجد پایگاه وحدت و برادری و جایگاه نیروهای مبارز، مومن و شجاع است و از طرفی وحشت امروز دشمنان داخلی و خارجی از مساجد است بنابراین آنها درصدد دور کردن جوانان از مسجد هستند.
دبیر ستاد انسجام بسیج و مساجد استان قم بیان کرد: اعضای ستاد در مساجد حضور پیدا کرده و به صورت ماهانه جلساتی با ائمه جماعات برگزار می‌کنند.
وی با اشاره به همایش‌‌های برگزار شده است، گفت: بیش از 350 نفر از ائمه جماعات در همایش‌ها برگزار شده شرکت کردند و جلساتی دیگر در راستای تعامل بین بسیج و ائمه جماعات صورت گرفته که 800 نفر از ائمه جماعات نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌ها در این جلسه حضور داشتند.
هاشمی بیان کرد: چهره‌های شاخص از بین ائمه جماعت شناسایی شده‌اند و بر اساس سن، برنامه‌ها، تالیفات و مدارج علمی پنج نفر از آنها در هر همایش تشویق و تکریم می‌شوند.
وی عنوان کرد: صندوق قرض‌الحسنه‌ای برای جذب بیشتر جوانان تشکیل شده است و 30 نفر از ائمه جماعات تشکیل پایگاه‌های بسیج را درخواست کردند.
دبیر ستاد انسجام بسیج و مساجد استان قم خاطرنشان کرد: هدف ستاد انسجام بسیج و مساجد استان قم هدایت مستمر جوانان برای فردای بهتر بوده و تلاش برای فضای معنوی در پایگاه‌های مقاومت بسیج است.
وی با اشاره به برنامه‌های ستاد انسجام بسیج و مساجد گفت: بحث‌هایی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، نقد صریح مسائل جوانان و ارتباط عاطفی با قشر جوان در جلسات مختلف ارائه می‌شود.
عنایت‌پور خاطرنشان کرد: بیش از 50 مسجد بررسی و مشکلات آنها شناسایی شده است بنابراین در جلسات آینده، اعضای ستاد نظر خود را درباره این مشکلات ارائه می‌دهند.
انتهای پیام؛/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول