اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

باید برای حضور باشکوه جوانان در مسجد برنامه‌ریزی کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه با بیان اینکه مسجد سنگر اسلام است، گفت: باید برای حضور باشکوه جوانان در مسجد برنامه‌ریزی کرد.

باید برای حضور باشکوه جوانان در مسجد برنامه‌ریزی کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی ظهر امروز در افتتاح نمایشگاه آسمانی‌های 5 در کانون فرهنگی و هنری امامت بشرویه کانون‌های فرهنگی را مرکزی برای اشاعه فرهنگ قرآنی و مسجدی دانست و اظهار داشت: مسجد سنگر اسلام است و تمام قدرت و عزم اسلامی در دفاع مقدس نیز از سنگر مسجد شکل می‌گیرد.
وی حمایت درست از فعالیت‌های فرهنگی و مسجدی را مورد تأکید قرار داد.
 مسئول کانون فرهنگی و هنری امامت بشرویه نیز اظهار داشت: این نمایشگاه دربرگیرنده آثار تولیدی و کارهای دستی طرح اوقات فراغت بیش از 150 نفر در قالب کلاس‌های آموزش خیاطی، آموزش زبان انگلیسی، نقاشی و کاردستی شرکت داشتند که این نمایشگاه حاصل فعالیت‌های این افراد در کلاس‌ها است.
رضا قدیری یادآور شد: بیشترین آثار نمایشگاه مربوط به تولیدات کلاس آموزش خیاطی و هنرهای دستی است.
وی با اشاره به وسعت و تنوع فعالیت‌های کانون فرهنگی و هنری امامت بشرویه خاطرنشان کرد: گروه تواشیح این کانون یکی از گروه‌های ممتاز و برگزیده استان است که در اکثر مراسمات مذهبی شهرستان و استان برنامه‌ هم‌خوانی و تواشیح اجرا می‌کنند.
مسئول کانون فرهنگی و هنری امامت بشرویه کسب مقام برتر اعضای کانون در مسابقات قرآنی، اذان و نهج‌البلاغه را در جشنواره استانی یادآور شد و گفت: در طی سال گذشته مهدی قدرتی در سرفصل روش‌های نوین تدریس معارف و قرآن موفق به کسب رتبه اول کشوی شده است.
مسئول کانون فرهنگی و هنری امامت در ادامه با اشاره به کمبود فضای کانون از مسئولان حاضر از جمله فرماندار درخواست مساعدت کرد.
قدیری ادامه داد: با توجه به کمبود فضای کانون و مسجد که کاملا مشهود است یکی از خانه‌های همسایه خریداری شده است که تاکنون 200 میلیون ریال آن تأمین شده است و بقیه کمک و مساعدت مسئولان را می‌طلبد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول