اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

امنیت مهم‌ترین عامل توسعه است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: امنیت مهم‌ترین عامل توسعه و نظم‌بخشی در امور داخلی کشور است.

امنیت مهم‌ترین عامل توسعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی ظهر امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی گیلان به مناسب هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: ایران اسلامی امن‌ترین کشور دنیاست و این مهم مرهون خون شهدا، تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی کشور است.
وی با اشاره به موج عظیم بیداری اسلامی در سراسر منطقه و جهان، افزود: نقش ملت ایران در بیداری اسلامی بی‌بدیل است.
سعادتی بی‌عدالتی در جهان را موجب قیام ملت‌ها خواند و تصریح کرد: در حال حاضر شاهد امنیت کامل در ابعاد مختلف در جامعه اسلامی هستیم.
رئیس شورای تامین استان گیلان امنیت را مهم‌ترین عامل توسعه کشور دانست و خاطرنشان کرد: با فراهم شدن امنیت پایدار امکان خدمتگزاری در جامعه به وجود می‌آید.
این مسئول با بیان اینکه نیروی انتظامی در نظم‌بخشی امور داخلی و ایجاد امنیت ملی نقش اساسی دارد، گفت: مردم باید به موضوع امنیت توجه ویژه داشته باشند.
سعادتی نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت را حساس خواند و بیان داشت: نقش پلیس در ایجاد امنیت انکارناپذیر است.
استاندار گیلان با اشاره به حضور شبانه روزی و مستمر نیروی انتظامی در جامعه، ابراز داشت: نیروی انتظامی با حضور چشمگیر در مرزها، شهرها و روستاها با ناهنجاری‌ها مقابله می‌کند.
وی پلیس را بزرگ‌ترین حامی مردم نامید و ادامه داد: مردم خدمت‌گزاران خود را فراموش نمی‌کنند.
سعادتی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی امنیت مردم و مسافران در استان را تامین کرده است، افزود: مردم قدردان تلاش‌های پلیس هستند.
استاندار گیلان به ویژگی‌های پلیس از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: یکی از عوامل موفقیت پلیس برگرفته از روح معنویت است و مردم باید بدانند پلیس در برابر زیاده‌خواهی و کسانی که بخواهند به نظام ضربه بزنند، ایستادگی می‌کند.
این مسئول عزت را از دیگر ویژگی‌های کارکنان نیروی انتظامی برشمرد و تصریح کرد: عمل صالح موجب عزت در نیروهای پلیس شده و این امر مسئولیت کارکنان نیروی انتظامی را سنگین می‌کند.
سعادتی خدمت به مردم و احساس مهربانی نسبت به آنها را از دیگر ویژگی‌های نیروی انتظامی توصیف کرد و یادآور شد: نیروی انتظامی باید بداند خدمتگزار مردم است و کسی نمی‌تواند با غرور با آنها رفتار کند.
استاندار گیلان با تاکید براینکه با مجرمان باید طبق موازین اسلامی رفتار شود، خاطرنشان کرد: دقت و مراقبت در انجام وظیفه و اجرای قوانین در نیروی انتظامی بسیار مهم است.
وی برقراری نظم، اجرای قانون و برخورد صحیح با قانون‌شکنان را از جمله ویژگی‌های پلیس نامید و بیان داشت: امانتداری شاخص نیروی انتظامی است و مردم پلیس را امین خود می‌دانند.
سعادتی دفاع از ارزش‌های اسلامی را از مسائل مهم در نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: پلیس باید در مسیر عواملی که می‌خواهند ارزش‌های اسلامی را زیر سئوال ببرند قرار گیرد و حضور داشته باشد.
استاندار گیلان با بیان اینکه برطرف کردن تمام مشکلات جامعه نباید به دوش نیروی انتظامی گذاشته شود، عنوان کرد: اشتغال نقش اساسی در ایجاد امنیت در جامعه دارد و تمام دستگاه‌ها باید در این امر کمک کنند.
این مسئول نیروهای پلیس را مومن‌ترین و پاک‌ترین افراد معرفی کرد و متذکر شد: نیروی انتظامی بر مبنای اعتقادات، عشق به ولایت و با تدبیر و عقلانیت امور را دنبال می‌کند.
سعادتی در پایان بر عدم تضعیف نیروی انتظامی تاکید کرد و اذعان داشت: نیروی انتظامی باید از تجهیزات به‌روز برخوردار باشد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول