اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور در دیدار با سفیر چین:

نیشابور دارای مزیت‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: فرماندار نیشابور در دیدار با سفیر چین که در محل شهرک صنعتی خیام صورت پذیرفت گفت: نیشابور دارای مزیت‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری است.

نیشابور دارای مزیت‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید جلال هاشمی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان اظهار داشت: وجود 18 مرکز آموزش عالی و برخورداری این شهرستان از وضعیت آب‌و‌هوایی مناسب سبب شده تا نیشابور نسبت به دیگر شهرستان‌های استان در عرصه‌های مختلف دارای استعدادهای فراوانی باشد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی سرمایه‌گذاران چینی در نیشابور و تشریح مزیت‌های اقتصادی این شهرستان گفت: سرعت عمل، کاهش هزینه‌ها و مدیریت روان از مزیت‌های این سرمایه‌گذاری‌هاست و ما نیز از آن حمایت می‌کنیم.
هاشمی با مثبت ارزیابی کردن روابط ایران و چین افزود: مردم نیشابور در حوزه مشارکت و کار جمعی ذکاوت و هوش بالایی دارند و این شهرستان دارای مزیت‌های سرمایه‌گذاری فراوانی است و خواهان توسعه روابط اقتصادی در این زمینه‌ها و جذب سرمایه‌گذار از کشور چین هستیم.
یوهنگ‌یانگ سفیر جمهوری خلق چین در ایران نیز هدف از این دیدار را شناسایی و مشاهده فعالیت‌های هم وطنانش در نیشابور اعلام کرد و افزود: روابط با ایران در سطح بسیار خوبی است که باید گسترش یابد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول