اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کاشان:

تأمین امنیت اجتماعی رسالت نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: رسالت اصلی نیروی انتظامی تأمین امنیت اجتماعی است تا ملت بتواند در سایه اقتدار پلیس با آسایش زندگی کند.

تأمین امنیت اجتماعی رسالت نیروی انتظامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، ‌منوچهر صفایی صبح امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان کاشان تهدید، تهاجم و ناامنی در جامعه را از توطئه‌های دشمن ذکر و اظهار کرد: گرچه تهدید و تهاجم گرم دشمن را در هشت سال دفاع مقدس با دفاع جانانه پشت‌سر گذاشته‌ایم، اما دشمن امروز با تغییر رویکرد از جنگ گرم به جنگ نرم و تهدیدهای فرهنگی، آرمان‌های جمهوری اسلامی را نشانه رفته و به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه است. 
وی در ادامه اعتماد و مشارکت مردم با نیروی انتظامی را موجب اقتدار بیش از پیش این نیرو دانست و بیان کرد: مشروعیت به قانون، مقبولیت، پذیرش و رضایتمندی جامعه از مؤلفه‌های اقتدار نیروی انتظامی کاشان است. 
به گفته وی توجه به امنیت به عنوان یک تولید اجتماعی است که تمام اعضای جامعه در این تولید و حفظ و ارتقای آن باید مشارکت داشته باشند.
نماینده مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را مصادیق جندالله در نظام جمهوری اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی در کنار نیروهای جان برکف نیروی انتظامی، دلاورمردان ارتش و بسیج و سپاه و پشتیانی قوه قضائیه نیز مدافعان کشور و ولایت برای حفظ آرمان‌های جمهوری اسلامی تلاش شبانه‌روزی دارند.
علی‌اصغر گرانمایه‌پور لقب مجاهدان فی سبیل‌الله به نیروی انتظامی توسط مقام معظم رهبری در جریان جشن فارغ‌التحصیلان دانشکده افسری را مدال افتخاری برای نیروی انتظامی توصیف و تصریح کرد: این عنوان به نیروی انتظامی از سوی مقام عظمای ولایت موجب افتخار، عزت و اقتدار نیروی انتظامی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی کاشان نیز صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی، در ستاد مرکزی نیروی انتظامی کاشان برگزار شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول