اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

مهربانی از ویژگی‌های مهم نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: یکی از ویژگی‌های مهم نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی مهربانی و رافت اسلامی است.

مهربانی از ویژگی‌های مهم نیروی انتظامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی اظهار داشت: رمز پیروزی انقلاب بعد از توکل به خدا اعتقاد مردم به رهبر و اعتماد امام راحل به مردم بود و در ادامه این مسیر نیز اعتماد به مقام معظم رهبری رمز ماندگاری و پیروزی انقلاب اسلامی است. این اعتماد دو جانبه سرمایه بزرگی است که موجب تقویت و حفظ انقلاب اسلامی شده است.
جهانبخش با بیان اینکه بعد از سلامتی نخستین خواسته مردم از مسئولان تامین امنیت است، تصریح کرد: امنیت بسترساز توسعه، اقتدار، اعتبار و سربلندی نظام است.
استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: اقتدار، اعتبار و عزت ایران اسلامی در عرصه ملی و فراملی در قالب امنیت شکل می‌‌گیرد و مهمتر از امنیت، احساس امنیت است. تامین امنیت وظیفه همگانی است و باید برای برای توسعه، ترویج و تقویت احساس امنیت در جامعه تلاش کنیم.
جهانبخش با اشاره به شعار هفته ناجا یادآور شد: همه باید در زمینه تامین امنیت و احساس امنیت در جامعه مشارکت کنند. امنیت در استان بوشهر مطلوب است ضمن اینکه باید جایگاه نیروی انتظامی را در جامعه ارتقا دهیم.
وی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه افزود: تاریخ نشان می‌دهد ظلم پایدار نیست و حکومت‌هایی که بر پایه ظلم استوار شده‌اند به زودی نابود می‌شوند.
جهانبخش تاکید کرد: با بیداری اسلامی که در منطقه و جهان شکل گرفته است به زودی وعده خداوند عملی می‌شود.
در این آیین از پرسنل نمونه نیروی انتظامی و فعالیت های مختلف فرهنگی و نظامی با اهدای جوایزی تقدیر شد.
همچنین در ادامه گروه‌های مختلف نیروی انتظامی با انجام حرکات نمایشی توان و اقتدار خود را در زمینه مبارزه با مجرمان به نمایش گذاشتند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول