اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کاهش 10 درصدی جرائم در نیروی انتظامی اصفهان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با آموزش‌های لازم و نظارت دقیق، جرائم در داخل نیروی انتظامی اصفهان 10 درصد کاهش یافت.

کاهش 10 درصدی جرائم در نیروی انتظامی اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار حسن کرمی شامگاه یکشنبه در دیدار فرماندهان و معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی با استاندار اصفهان با بیان اینکه نیروی انتظامی استفاده از قدرت نرم در مقابله با جنگ نرم و سازماندهی، امکانات و جهت‌گیری‌ها را در دستور کار دارد، اظهار داشت: راه‌اندازی سامانه پیشگیری از جرائم برای ادارات در همین راستا است که به قدرت نرم برسیم و بصیرت نیروها در سازمان‌ها مورد توجه است.
وی افزود: نیروی انتظامی با طرح این سوال برای هر فرد ایرانی در هر منصب و پستی مبنی بر اینکه « سهم من در امنیت و آرامش در سطح کشور چه میزان است»، مردم را در تامین امنیت سهیم کرده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: همچنین نیروی انتظامی با عملیاتی کردن رزمایش‌های خود هر کدام از پلیس‌های تخصصی را موظف کرده تا به منظور جلوگیری از وقوع جرم کارها را با شتاب و جدیت بیشتری پیگیری کنند.
وی با اشاره به اینکه بخشی از برنامه‌های آموزش نیروی انتظامی را به سمت مناطق آسیب پذیرتر که دسترسی چندانی به مانورها و برنامه‌های نیروی انتظامی ندارند، در حاشیه شهر برده‌ایم، ادامه داد: جرائم و آسیب‌های محله را در قالب طنز، سرود و شعر و نمایش به مردم ارائه می‌دهیم و همچنین تریبون آزاد برای مردم برای بیان خاطرات و هنرنمایی آنها در محلات قرار می‌دهیم.
کرمی یادآور شد: شبکه‌ای از دانشگاه علمی و کاربردی را برای آموزش نیروهای انتظامی استان راه‌اندازی کرده‌ایم و 450 نفر از نیروهای ما مشغول به تحصیل هستند.
وی بیان کرد: همچنین اتاق فکری را با همکاری دانشگاه خوراسگان ایجاد کرده و برای کاهش معضلات و مشکلات اجتماعی برنامه ریزی می‌کنیم.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کنترل‌های فیزیکی تنش‌زا و هزینه‌بر هستند و به مراتب کمتر جواب می‌دهند، گفت: ما باید به سمت کنترل‌های نرم برویم و در همین راستا نیز 250 دوربین را در سطح شهر نصب کرده‌ایم.
وی ادامه داد: در جاده‌های استان تنها در محور اصفهان ـ شهرضا دوربین نصب شده و تخلفات به صورت هوشمند ثبت می‌شود، اما ما نیازمند نصب دوربین در محورهای ذوب آهن و بزرگراه امیرکبیر هستیم.
کرمی ادامه داد: نیروی انتظامی درصدد است با کاهش برخورد با مردم به دنبال ریشه‌ یابی و دلیل جرائم و تخلفات باشد و با تخلفات به‌صورت انفعالی برخورد می‌کنیم.
وی همچنین با اشاره به اینکه با آموزش‌های لازم و نظارت دقیق، کاهش 10 درصدی جرائم را در داخل نیروی انتظامی اصفهان داشته‌ایم، ادامه داد: تبانی و رشوه‌ها در این نیرو به حداقل رسیده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه میزان احساس امنیت در استان وضعیت قابل قبولی را دارد، تصریح کرد: در تجاوز به عنف، سرقت و قتل در مقایسه با 84 کشور جهان، جمهوری اسلامی ایران هیچ رتبه‌ای را به خود اختصاص نداده و این موضوع خط بطلانی بر تبلیغات سوء بیگانگان از نبود امنیت در کشور است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول