اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبدان:

اقتدار معنوی مدنظر نیروی انتظامی باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبدان گفت: نیرویی که اقتدار نداشته باشد هیچگاه نمی‌توانند امنیت را ایجاد کند و به اهداف خود برسد و باید اقتدار مادی و معنوی همواره مدنظر این عزیزان قرار بگیرد.

اقتدار معنوی مدنظر نیروی انتظامی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد صبح امروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی آبدان با تبریک روز نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت مهم‌ترین مسئله‌ای است که در قرآن مجید به عنوان یک نعمت گرانقدر و با عظمت از آن یاد شده است.
وی افزود: امنیت زمانی به وجود می‌آید که انسان‌های خداگونه و خداجو در لباس مقدس نیروی انتظامی با تمام معنا با نیت خدایی مشغول خدمت بشوند.
امام جمعه آبدان تصریح کرد: امنیت واقعی مقدمه همه پیشرفت‌ها و فعالیت‌های جامعه است، یعنی کشوری که امنیت نداشته باشد هیچ فعالیت اقتصادی نمی‌تواند داشته باشد و طبیعتاً عزیزانی که می‌خواهند امنیت را برقرار کنند افرادی هستند از جان گذشته چراکه در این راه خطرات بسیار زیادی نهفته است.
حمیدی‌نژادگفت: به‌فرموده رهبر معظم انقلاب، دیانت، اقتدار و هوشیاری سه رکن اساسی نیروی انتظامی است و عزیزانی که در این عرصه خدمت می‌کنند باید توجه داشته باشند که تدین، عفت و اخلاق اسلامی خود را حفظ کرده و با اخلاق خوب با مردم برخورد کنند.
وی افزود: نیرویی که اقتدار نداشته باشد هیچگاه نمی‌توانند امنیت را ایجاد کند و به اهداف خود برسد و باید اقتدار مادی و معنوی همواره مدنظر این عزیزان قرار بگیرد و نیروی انتظامی نباید فریب بخورد و لزوم هوشمندی در این نیرو بسیار قابل اهمیت است.
امام جمعه آبدان اضافه کرد: دشمن ما تلاش می‌کند تا ناامنی را در جامعه رواج دهد و سال‌هاست که در گوشه گوشه کشور دست به اقداماتی زده‌اند که امنیت را خدشه دار کنند ولی نیروی انتظامی همواره مقابله خوبی انجام داده است اما هنوز هم ضعف‌هایی وجود دارد که این عزیزان باید با تمام تلاش این ضعف‌ها را پوشش دهند.
وی ادامه داد: مردم ایران باید احساس امنیت داشته باشند و بدانند که نیروی انتظامی در همه جا از آنها مواظبت می‌کند و قاطعانه با مفاسد و مسائل اجتماعی که دشمن نیز درصدد افزایش آنهاست برخورد می‌کند.
حمیدی‌نژاد یادآور شد: ما و مردم آبدان انتظار داریم در شهرهای فرهنگی مذهبی چون آبدان که عموم مردمش مذهبی و متدین هستند با اقلیت‌هایی که با برپاکردن عروسی‌های مبتذل، پارتی‌های شبانه و توزیع مواد مخدر و ترویج اعتیاد و رواج ارتباطات نامشروع، اعتقادات مردم را به بازی می‌گیرند به شدت برخورد شود و برای مردم پذیرفتنی نیست که در این راه با کسی مماشات شود و نیروی انتظامی بداند برخورد با چنین ناهنجاری‌ها و بی اخلاقی‌هایی مجاهدت در راه خداست.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول