اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان خبر داد:

بهره‎مندی 10درصد شهروندان گرگانی از شبکه فاضلاب

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: هم اکنون بیش از 10درصد شهروندان گرگانی از خدمات شبکه جمع‎آوری فاضلاب بهره‎مند شده‎اند.

بهره‎مندی 10درصد شهروندان گرگانی از شبکه فاضلاب
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، علی‎اکبر علیمرادی اظهار داشت: تاکنون از مجموع 491 کیلومتر، 220 کیلومتر شبکه فاضلاب یعنی حدود 50 درصد از کل شبکه، با هزینه‎ای 382 میلیارد ریال اجرا شده است.
وی افزود:‌ در یک سال آینده در شهر گرگان شاهد افزایش حجم زیادی از فعالیت‎های اجرای شبکه فاضلاب خواهیم بود و امیدواریم شهروندان با سعه‌صدر خود کمک ما برای اجرایی شدن این برنامه باشند تا دغدغه‎ای به نام کارهای اجرایی آب و فاضلاب را در گرگان کمتر شاهد باشیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: امسال اصلاح 42؛23 کیلومتر از شبکه‎های فرسوده استان در برنامه است که با اجرای آن، هدر رفت واقعی آب در شبکه به میزان 0.2 درصد کاهش پیدا می‎کند.
معاون بهره‎برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان نیز گفت: امسال با اقدام‎هایی از جمله اصلاح شبکه‎های فرسوده در این استان، از هدر رفت 143 هزار 354 مترمکعب آب جلوگیری می‎شود.
مهدی شکیبافر با بیان اینکه از 2 هزار و 438 کیلومتر شبکه توزیع آب استان، میزان هدر رفت آب در طول سال 1389 بیش از 18 میلیون مترمکعب معادل 25 درصد ثبت شده است، بیان کرد: با اجرای برنامه‎های مدیریت مصرف شبکه و کاهش آب بدون درآمد، پیش‎بینی می‎شود که میزان 143هزار 354 مترمکعب هدر رفت آب کاهش یابد. 
وی عمده برنامه‎ها آتی آب بدون درآمد در شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، را کنتورهای خراب، استانداردسازی انشعاب‎های فرسوده، تبدیل انشعاب‎های غیرمجاز به مجاز، جداسازی انشعاب‎های فضای سبز شهرداری از آب شرب، کاهش حوادث و اتفاقات شبکه و انشعاب‎ها، مرئی‎سازی و ساخت حوضچه شیرآلات، خرید و نصب کنتورهای حجمی و کالیبراسون آنها برشمرد.
شکیبافر برخی فعالیت‎های مدیریت شبکه و کاهش آب بدون درآمد شرکت آبفای گلستان را شامل بررسی شبکه‎های توزیع آب استان و ارائه برنامه رفع بحران، فعال‎سازی واحد GIS با هدف افزایش رضایت مشتریان، کاهش هزینه اجرای طرح‎ها و کمتر شدن فاصله اجرای پروژه‎ها در تمام شهرها برشمرد. 
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول