اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 105 میلیارد ریال اعتبار محقق می‌شود؛

اجرای 15 طرح‌ فاضلاب در شهرهای چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: در سال‌جاری با تخصیص 105 میلیارد ریال اعتبار 15 طرح فاضلاب در شهرهای این استان اجرا می‎شود.

اجرای 15 طرح‌ فاضلاب در شهرهای چهارمحال و بختیاری
اصغر یزدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: احداث سه تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای لردگان، بن و بلداجی از جمله طرح‌های بزرگ این شرکت است.
وی کمبود اعتبار را دلیل تأخیر در روند تکمیل طرح‌های در دست اجرای این شرکت اعلام کرد و گفت: امیدوارم در سال جاری با تحقق اعتبار مورد نیاز روند تکمیل این طرح‌ها تسریع و به‌زودی به بهره‌برداری برسند.
یزدانی تصفیه‌خانه فاضلاب هفشجان را یکی از طرح‌های در دست اجرا برشمرد و افزود: این طرح در حال حاضر افزون بر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که انتظار می‎رود با تامین اعتبار مورد نیاز تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به دیگر طرح‌های در دست اجرای این شرکت، بیان کرد: توسعه تاسیسات فاضلاب در شهرهای شهرکرد، فارسان، فرخشهر، هفشجان، سامان، جونقان، کیان، بن، بلداجی، فرادنبه و شهرک‌های الحاقی در شهرکرد و بروجن در دست اجراست.
وی با بیان اینکه مطالعات ایجاد تاسیسات فاضلاب در دیگر شهرهای این استان نیز در حال انجام است، تصریح کرد: درحال حاضر 57 درصد از جمعیت شهری استان تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار دارند.
یزدانی در ادامه از اجرای 10 کیلومتر شبکه فاضلاب در منظریه شهرکرد خبر داد و گفت: از اردیبهشت ماه امسال تاکنون بیش از 10 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در مناطق 36 و 37 شهرک منظریه شهرکرد اجرا شده است.
وی از صرف افزون بر 2 میلیارد و500 میلیون ریال هزینه در روند اجرای این طرح خبر داد و گفت: همچنین با صرف اعتباری افزون بر یک میلیارد ریال سه کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرک الهیه بروجن اجرا شده و بزودی ساکنین در مسکن مهر این مناطق از مزایای این طرح بهره‌مند خواهند شد.
مدیرعامل شرکت آبفا چهارماحل و بختیاری افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از شش کیلومتر شبکه انتقال فاضلاب برای ناحیه غرب شهرکرد اجرا شده است و تا پایان سال جاری با اجرای شش کیلومتر دیگر این ناحیه به خط اصلی فاضلاب وصل خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های یادشده 50 هزار نفر از ساکنین این مناطق از مزایای این طرح بهره‌مند خواهند شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول