اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان:

تصفیه خانه فاضلاب همدان نیازمند 200 میلیارد ریال اعتبار است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: تکمیل و بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب نیازمند تخصیص اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال اعتبار است.

تصفیه خانه فاضلاب همدان نیازمند 200 میلیارد ریال اعتبار است
مرتضی عزالدین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به انام دور چهارم سفر هیئت دولت به استان همدان اظهار داشت: در بازدید وزیر نیرو از تصفیه خانه فاضلاب همدان وی از اجرای این تصفیه خانه ابراز رضایت داشته و خواستار تکمیل و اتمام هرچه سریع‌تر آن شدند.
وی با اشاره وضعیت پیشرفت کار تصفیه خانه افزود: بخش مایع تصفیه‌خانه با پیشرفت 98 درصد عملیات همراه بوده و در 15 روز آینده فاضلاب به بخش مایع تصفیه خانه هدایت می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان ابراز داشت: تصفیه خانه همدان از پیشرفت فیزیکی 85 درصدی برخوردار است و با تأمین اعتبار لازم در سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 30 میلیارد تومان برای تصفیه‌خانه فاضلاب همدان هزینه شده و برای تکمیل و بهره برداری نیازمند تخصیص اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان است.
عزالدین در ادامه از اجرایی شدن مصوبات دور اول و دوم و سوم مرتبط با آب و فاضلاب خبر داد و افزود: در دور نخست سفر هیئت دولت به استان افزایش حجم عملیاتی فاضلاب همدان، افزایش اعتبارات فاضلاب به شهرهای استان، آبرسانی به پادگان سیدالشهدا و آبرسانی به تیپ انصارالحسین مد نظر بود، که همه 100 درصد محقق شد.
وی با اشاره به مصوبات دور دوم سفرهای هیئت دولت ابراز داشت: آبرسانی به پایگاه شهید نوژه و پرداخت اقساطی حق انشعاب حواشی شهر همدان از جمله مصوباتی بود که به طور کامل تحقق یافت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اضافه کرد: اصلاح شبکه‌های فرسوده با مبلغ 2 میلیارد تومان انجام شد و مطالعه و احداث تاسیسات شهر فامنین از جمله مصوباتی بود که به پایان رسید و برای اخذ کمیسیون ماده 215 که مربوط به ردیف اجرایی است به تهران ارجاع شده و امیدواریم در پروژه‌های سال آینده ردیف اجرایی بگیرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول