اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مجری طرح‌های فاضلاب هرمزگان:

جمع‌آوری فاضلاب میناب با سرمایه بخش خصوصی دنبال می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مجری طرح‌های فاضلاب هرمزگان گفت: اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب میناب از طریق جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی دنبال می‌شود.

جمع‌آوری فاضلاب میناب با سرمایه بخش خصوصی دنبال می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جواد منصوری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در اجرای طرح شبکه جمع آوری فاضلاب میناب اقداماتی از جمله پیگیری اخذ مجوزهای لازم برای استفاده از مصوبه هیئت وزیران مبنی بر استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، احداث تاسیسات با روش BOT و رایزنی با بانک‌ها و شرکت‌های علاقمند به سرمایه‌گذاری انجام شده است.
وی افزود: تاکنون 2.7 کیلومتر از  شبکه جمع آوری فاضلاب میناب اجرا شده است.
نماینده مجری طرح‌های فاضلاب هرمزگان ادامه داد: طول شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر در میناب 20کیلومتر است و تاکنون تنها  2.7 کیلومتر از این شبکه اجرا شده که با تکمیل آن جمعیتی معادل 120هزار نفر تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب قرار می‌گیرند.
منصوری در خصوص دلایل ضرورت اجرای طرح فاضلاب تصریح کرد: مسائل بهداشتی و جلوگیری از آلوده شدن منابع آب زیر زمینی با توجه خشکسالی و استفاده از پساب برای کشاورزی از دلایل ضرورت اجرای این طرح است.
به گفته وی عملیات اجرایی این طرح از سال 81 آغاز شده و افق این طرح برای سال 1415 با جمعیت 120 هزار نفری تعریف شده است.
این مسئول ابراز داشت: تصفیه خانه فاضلاب میناب در سه مدول طراحی و هم اکنون دو مدول آن اجرا می‌شود که دارای ظرفیت 15 هزار متر مکعب در شبانه روز است.
این مسئول کمبود اعتبار، نبود نقشه تاسیسات زیربنایی آب وبرق، بافت قدیمی برخی از محلات و ریزشی بودن قسمت‌هایی از زمین را از جمله مشکلات عمده اجرای این طرح عنوان کرد.
نماینده مجری طرح‌های فاضلاب هرمزگان اظهار داشت: اعتبار تخصیصی این طرح تا پایان سال 89 مبلغ 87 میلیارد ریال بوده و در سال 90 اعتبار 32 هزار میلیون ریالی به منظور اجرای آن پیش‌بینی شده است.
وی با اعلام پیشرفت 30 درصدی طرح فاضلاب میناب ابراز امیدوار ی کرد: امید است با حمایت مسئولان این تاسیسات زیر بنایی در زمان کوتاه‌تری به نتیجه برسد و مردم از فواید آن بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول