اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین:

ورزش‌ محلات احیا میشود

خبرگزاری فارس: شهردار قزوین گفت: شهرداری قزوین قصد دارد با حمایت استانداری و فعالیت در کنار دستگاه‌های دولتی ورزش محلات را احیا کند.

ورزش‌ محلات احیا میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، شهردار قزوین در همایش پیاده‌روی بیان کرد: شهرداری قصد دارد با حمایت استانداری و فعالیت در کنار دستگاه‌های دولتی ورزش محلات را احیا کند تا شهر قزوین در تمامی رشته‌ها، قهرمان و پهلوان داشته باشد.
وی ادامه داد: در راستای همین سیاست به تازگی اولین زمین والیبال ساحلی شهر به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در محله تهران قدیم به بهره‌برداری رسیده است.
شهردار قزوین اضافه کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی که فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی را بخشی از وظایف خود می‌داند از طریق سازمان فرهنگی ورزشی با بسیاری از هیئت‌های ورزشی ارتباط مطلوبی برقرار کرده و توانسته است هم در زمینه ورزش‌های همگانی و هم در رشته‌های تخصصی ورزش به جایگاه قابل قبولی برسد.
وی با اشاره به افتخار آفرینی سه تیم ورزشی شهرداری در سال جاری افزود: علاوه بر کسب مقام اول به وسیله تیم کشتی در مسابقات بین‌المللی جام شهید بابایی در ابتدای سال، تیم دوچرخه‌سواری نیز در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان در کشور مقام اول را کسب کرد.
نصرتی یادآور شد: در مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز که با شرکت تیم‌هایی از شش کشور جهان در قزوین برگزار شد تیم تنیس روی میز شهرداری توانست در رده جوانان مقام اول را به خود اختصاص دهد.
وی خاطر نشان کرد: ضمن قدردانی از شورای شهر و تمامی مدیران و شهروندانی که قزوین را در رسیدن به جایگاه واقعی آن به عنوان شهری فرهیخته یاری می‌کنند خواستاریم تا مشارکت خود را با شهرداری همچنان ادامه دهند.
در ادامه فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: هدف از برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده تقویت پشتوانه مردمی نیروی انتظامی در زمینه اجتماعی و فرهنگی است تا بتواند به یاری مردم گردن قانون شکنان را بشکند.
مسعود جعفری نسب افزود: نیروی انتظامی هر ساله در این هفته با اجرای برنامه‌هایی تلاش می‌کند به نحوی عمل کند که همه دستگاه‌ها در کنار یکدیگر و با برقراری تعاملی سازنده به شهروندان خدمات رسانی کنند.
وی توضیح داد: بسیاری از مردم برای رسیدن فرزندان خود به جایگاه والای شخصیتی و حفظ آنان از ناهنجاری‌های اجتماعی برنامه‌های زیادی در سر دارند اما لازمه تحقق این اهداف آن است که خانواده به عنوان مهمترین بخش از اجتماع برای مراقبت از فرزندان خود از دوران کودکی تدابیری بیاندیشند که آنان را در برابر  آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد واکسینه کند.
فرمانده انتظامی استان قزوین تأکید کرد: تنها راه مقابله با این آسیب‌ها، ترویج فرهنگ غنی دینی، مذهبی و اجتماعی بوده و بهترین روش برای تخلیه انرژی جوانان در سنین 17 تا 24 سالگی توسعه ورزش است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول