اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی بانوان استان زنجان:

ورزش‌های همگانی بانوان زنجان 21 رشته فعال دارد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان گفت: در حال حاضر هیئت ورزش‌های همگانی بانوان در استان زنجان 21 رشته فعال دارد.

ورزش‌های همگانی بانوان زنجان 21 رشته فعال دارد
مهناز داداشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه هفت رشته ورزشی برای بانوان شاغل در دولت وجود دارد، اظهار داشت: این رشته‌ها شامل والیبال، شطرنج، شنا، پینگ پنگ، دارت، طناب‌‌کشی و آمادگی جسمانی است.
وی افزود: هیئت بانوان استان زنجان دارای کمیته‌های پیلاتس، یوگا، ورزش صبحگاهی، طناب‌زنی، پرواز بادبادک‌ها، ورزش بزرگسالان، ورزش مساجد، ورزش‌های بومی محلی، ورزش‌های طبیعی، پینت بال، ورزش در آب، ورزش فریزبی، بازی‌ها و ورزش کودکان، ورزش ماهیگیری، ورزش چوگو، ورزش گردشگری و بازی‌های الکترونیکی است.
نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی بانوان استان زنجان با اشاره به ورزش رشته پیلاتس خاطر نشان کرد: این ورزش برای تقویت جسم بوده و دیدگاه پیلاتس بر اصول تقویت جهانی و قدرت جسمانی همراه با تقویت روانی جسم است.
وی با اشاره به اینکه ورزش‌های جسمی و روحی برای درمان بعضی از بیماری‌ها موثر است، تصریح کرد: ورزش‌های صبحگاهی برای شادابی، نشاط و تندرستی شهروندان در محل پارک‌ها و سالن‌های ورزشی دایر است.
داداشی با اشاره به اینکه انواع طناب‌زنی یک نفره، دو نفره، پنج نفره و هفت نفره توسط بانوان علاقه‌مند انجام می‌شود، تصریح کرد: هیئت ورزش‌های همگانی در قسمت بانوان برگزاری مسابقات دو و میدانی استانی، آمادگی جسمانی را در رده سنی بالای 30 سال برای شهروندان ارائه می‌دهد.
نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی بانوان استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر ورزش‌ها در مساجد استان زنجان برگزار می‌شود، یادآور شد: ورزش‌های بومی محلی و سنتی که از زمان‌های قدیم به یادگار مانده در حال حاضر  احیا شده و در هیئت بانوان ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ورزش‌های همگانی قهرمانی ندارد، یادآور شد: شرکت کنندگان ورزش‌های همگانی عموم مردم از کوچک به بزرگ هستند.
داداشی گفت: یکی دیگر از ورزش‌های سنتی مفرح و شاد ورزش چوگو است که با چوب و توپ تنیس در زمین چمن توسط علاقه‌مندان انجام می‌شود.
نایب رئیس هیئت ورزش های همگانی بانوان استان زنجان اشاره ای نیز به برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی در پاییز کرد و گفت: در  مهرماه کلاس مربیگری داوری درجه سه طناب‌زنی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول