اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت تعیین سطح لیگ دارت؛

ورزشکار قمی قهرمان دارت کشور شد

خبرگزاری فارس: ورزشکار قمی موفق به کسب عنوان قهرمانی و سکوی نخست پیکارهای دارت مردان کشور شد.

ورزشکار قمی قهرمان دارت کشور شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های دارت کشور توسط انجمن دارت فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد که هدف از برگزاری این مسابقات تعیین سطح و انتخابی بخش انفرادی لیگ دارت به منظور انتخاب نفرات برتر در لیگ‌های این رشته بود.
بعد از رقابت‌ها مدعیان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها که مرحله نخست آن به شمار می‌رفت، مرحله تعیین سطح و انتخابی لیگ دارت به منظور انتخاب نفرات برتر در لیگ‌های برتر و دسته‌های اول و دوم کشور در بخش انفرادی با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.
در این مرحله که به صورت گروهی و تک حذفی با شرکت برترین‌های دارت کشور در دو بخش مردان و بانوان در مجموعه ورزشی شهید کشوری تهران برگزار شد، در بخش مردان ورزشکار شایسته دارت قم موفق به کسب مقام قهرمانی شد.
این ورزشکار ارزنده دارت قم که از چهر‌ه‌های خلاق و توانمند این رشته در سال‌های اخیر به شمار می‌رود، محمد‌علی روشن بین است که به عنوان نماینده اعزامی از قم بالاتر از سایر شرکت‌کنندگان جایگاه نخست این رقابت‌ها به خود اختصاص داد.
چهره سرشناس دارت قم در حالی موفق به کسب مقام قهرمانی رقابت‌های دارت تعیین سطح لیگ‌های باشگاه‌های کشور شد که بعد از وی، حمیدرضا مؤمنی از تهران و شاهین حسینی از فارس در بخش مردان موفق به کسب مقام‌های دوم و سوم شدند.
این در حالی است که در بخش بانوان نیز زهرا شهرام‌نیا از تهران موفق به کسب مقام قهرمانی شد، زهرا یزدان‌خواه از خراسان رضوی در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد و مونس برکتی از فارس مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.
بر اساس برنامه‌ریزی انجمن دارت فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان، این رقابت‌ها در سه مرحله در مجموعه ورزشی شهید کشوری برگزار می‌شود که در پایان نفرات برگزیده معرفی و در لیگ‌های دارت حضور خواهند یافت.
بر همین اساس در پایان این مسابقات، 16 دارت باز مرد به لیگ برتر صعود می‌کنند و بقیه نفرات به لیگ دسته اول و دسته دوم لیگ دارت کشور راه می‌یابند، ضمن اینکه 16 ورزشکار بخش بانوان نیز به لیگ راه می‌یابند و سایر شرکت کنندگان طبق تعیین سطح، در لیگ دسته اول این رشته شرکت خواهند کرد.
برنامه‌ریزی برگزاری این رقابت‌ها نیز به شکلی است که قرار شده، مراحل دوم و سوم رقابت‌های بخش مردان روز بیست و دوم مهر ماه و سیزدهم آبان ماه امسال و مراحل دوم و سوم بخش بانوان نیز روزهای بیست و یکم و بیست و نهم مهر برگزار شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول