اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش و پرورش درمیان:

بصیرت‌افزایی در جامعه باید از معلمان آغاز شود

خبرگزاری فارس: سرپرست آموزش و پرورش درمیان با بیان اینکه بصیرت‌افزایی در جامعه باید از معلمان آغاز شود، گفت: معلمان می‌توانند با افزایش سطح بصیرت و آگاهی خود، در بالا بردن بصیرت جامعه مؤثر باشند.

بصیرت‌افزایی در جامعه باید از معلمان آغاز شود
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری پیش از ظهر امروز در جشن میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در مجتمع امام رضا (ع) روستای نوغاب اظهار داشت: مهم‌ترین هدف برگزاری این گونه مجالس تعظیم شعائر اسلامی و افزایش بصیرت دینی در جوانان و نوجوانان است.
وی با بیان اینکه فرهنگیان به عنوان پرچمداران بصیرت و آگاهی شهرستان باید در راستای ترویج  فرهنگ ناب و نورانی رضوی گام‌های مؤثری بردارند، تصریح کرد: همانگونه که حرم مطهر رضوی محل توجه و عنایت الهی و محل انس و الفت قلوب مومنان است فرهنگیان نیز باید با سرمنشأ محبت و بصیرت‌افزایی در جامعه باشند.
اژدری با بیان اینکه بصیرت‌افزایی در جامعه باید از معلمان آغاز شود، گفت: معلمان می‌توانند با افزایش سطح بصیرت و آگاهی خود، در بالا بردن بصیرت جامعه مؤثر باشند.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان با اشاره به این فرموده پیامبر اکرم (ص) که "هرگاه فتنه‌ها مانند شب ‌تار بر شما هجوم آوردند به قرآن پناه ببرید" افزود: فتنه‌ها سبب غبارآلود شدن فضا می‌شوند به‌گونه‌ای که اگر ابزار به خصوصی به نام بصیرت وجود نداشته باشد، عبور از این فضا به آسانی مقدور نیست.
وی با تأکید براینکه نقش معلم در آگاهسازی و بصیرت‌افزایی جامعه غیر قابل انکار است، افزود: سرمنشأ همه اتفاقات تأثربرانگیزی که در طول تاریخ اسلام رخ داده است، کم بصیرت بودن جامعه است. 
سرپرست آموزش و پرورش درمیان تمسک و بهره‌گیری از روش‌های انسان‌ساز ائمه اطهار (ع) به عنوان پایه‌گذار مبانی اسلام ناب و تعالی بخش را در جهان یاد کرد و ادامه داد: بیداری اسلامی حاکمان غربی را متحیر و سردرگم کرده است.
وی اضافه کرد: رویش جوانه‌ها فرهنگ قرآن کریم و تعالیم معصومان و برپایی نظامی مبتنی بر احکام جاودانه اسلام توطئه‌های سنگین استکبار از جمله تلاش برای نابودی فرهنگ دینی و جنگ نرم و تبلیغات گسترده علیه اسلام را خنثی کرده است.
اژدری افزود: پیام دلنشین بیداری اسلامی که در این ایام از مصر، تونس، اردن، یمن و دیگر کشورهای منطقه شنیده می‌شود بر نقش بی‌بدیل انقلاب اسلامی در برپایی شور اسلام خواهی و عزت طلبی روشن‌تر از گذشته صحه گذاشته است.
بخشدار بخش مرکزی درمیان نیز در این مراسم گفت: برپایی قریب 60 برنامه فرهنگی معنوی و جشن‌های میلاد، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری نشست بصیرت رضوی و دیدار با علما را از مهم‌ترین برنامه‌های انجام شده در دهه کرامت در شهرستان درمیان برشمرد.
حسین حسن پور با بیان اینکه دشمنان هر روز در حال طراحی فتنه‌ای علیه کشورمان هستند، اظهار داشت: دانش‌آموزان برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید بصیرت و آگاهی خود را افزایش دهند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول