اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سرایان:

معلمان دانش‌‌آموزان را در مسیر صحیح هدایت کنند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان گفت: معلمان به عنوان سفیران جمهوری اسلامی دانش‌آموزان را جهت‌دهی کنند و برای موفقیت، بسیج را الگوی خود قرار داده و از عضویت در آن غافل نشوند.

معلمان دانش‌‌آموزان را در مسیر صحیح هدایت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی عظیمی صبح امروز در جمع مدیران مدارس شهرستان سرایان اظهار داشت: آموزش و پرورش تنها مجموعه‌ای است که در عرصه عمل همه عوامل آن باید مقید و پیشرو باشند.
وی افزود: اگر معلم تاکید بر نماز و بهره‌گیری از فضایل آن دارد ابتدا خود باید عامل به آن باشد و ممکن است که تصور شود که معلمی شغلی آسان است اما کار بسیار سختی است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان با بیان اینکه رکن تربیت فقط آموزش و پرورش نیست، افزود: بلکه همه تاثیرگذار هستند و باید برای هدایت این نسل همت گمارند.
عظیمی ادامه داد: افتخار ما این است که 36 هزار شهید دانش‌آموز و 4 هزار و 500 معلم شهید تقدیم انقلاب و اسلام شده است.
وی کمک روحانیان را در رأس همه افراد تاثیرگذار دانست و تاکید کرد: امید است با همت معلمان، دانش‌آموزان بتوانند به خودباوری برسند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان خواستار همکاری اولیاء با مدارس شد و تعطیلی پنجشنبه‌ها را فرصتی برای اجرای برنامه‌های متنوع فوق برنامه از جمله برگزاری اردوهای متفاوت دانست.
عظیمی از شهیدان به عنوان اسطوره‌های ایثار و مقاومت یاد کرد و گفت: تمام انسان‌ها باید از آنها درس بگیرند و راه آنان را رهرو باشند.
وی با تاکید بر خودشناسی که منجر به خداشناسی می‌شود، اظهار داشت: 36 هزار شهید و شهید فهمیده خود را شناختند ولی این زمان دشمنان سعی بر این دارند که شما را دچار شک و تردید کرده و شما باید با شناخت خود به خداشناسی برسید و خود را بیمه کنید.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان ادامه داد: معلمان به عنوان سفیران جمهوری اسلامی دانش‌آموزان را جهت‌دهی کنند و برای موفقیت، بسیج را الگوی خود قرار داده و از عضویت در آن غفلت کنند.
عظیمی اظهار داشت: شرکت خواهران و برادران عضو بسیج فرهنگیان شهرستان سرایان در برنامه‌های بسیج سبب می‌شود تا سال تحصیلی با شور و هیجان بیشتر آغاز شود.
وی معلمان را نقش‌آفرین هشت سال دفاع مقدس معرفی کرد و ادامه داد: شهدای دانش‌آموز و معلم بهترین مصداق بر شناخت و بصیرت معلمان در هشت سال دفاع مقدس هستند.
 مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان گفت: ما باید ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر بوده و از وصیت‌نامه آنان درس بگیریم.
عظیمی یادآور شد: یکی از برکات جنگ تحمیلی نهادینه شدن عفاف و حجاب در کشور است که باید به طرز صحیحی در جامعه نهادینه شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول