اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوزه استانداری آذربایجان غربی:

معلمان مفاهیم دینی آموزش دهند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حوزه استانداری آذربایجان غربی گفت: معلمان برای تعلیم مفاهیم دینی به دانش‌آموزان تلاش کنند.

معلمان مفاهیم دینی آموزش دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کاظم علی‌نژاد ظهر امروز در جشن آغاز فعالیت‌های قرآنی پایه اول ابتدایی که در سالن اجتماعات سالن نیلوفر تشکیل شد، اظهار داشت: مربیان آموزشی و معلمان همه مقاطع تحصیلی باید در راستای انتقال علوم دینی به دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی تلاش کنند.
وی افزود: پایه و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آموزه‌های دینی در حوزه‌های مختلف استوار است از این رو باید در نظام آموزشی زمان و امکانات بیشتری به فعالیت‌های دینی اختصاص داده شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: آموزش معارف قرآنی به عنوان یک تکلیف بر دوش فعالان عرصه آموزشی قرار گرفته است که برای نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی و اسلامی در جامعه بیش از بیش تلاش کنند.
وی در ادامه گفت: قرآن و سایر کتب دینی یک ثروت ارزشمند است که هم‌اکنون در اختیارمان قرار گرفته است پس برای عملی شدن همه موازین و اصول تعریف شده در آن به صورت گسترده تلاش شود.
این مسئول با بیان اینکه در قرآن مفاهیم مختلفی در حوزه‌های علمی، اقتصادی و ... نهفته است، ادامه داد: قرآن به هیچ وجه در امور عبادی خلاصه نشده است از این رو باید با الهام گرفتن پیشوایان دینی موجود در عصر حاضر برای عملی شدن تعالیم قرآنی تلاش کنیم.
مدیرکل حوزه استانداری آذربایجان غربی تصریح کرد: برای اینکه اقشار مختلف مردم از زندگی سالم و شایسته‌ای در همه حوزه‌ها برخوردار شوند باید با چنگ زدن به ریسمان الهی و اهل بیت (ع) برای ایجاد یک فضای معنوی در زندگی خود برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری کنند.
انتهای پیام،/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول