اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

1000 معلم تربیت‌بدنی در خراسان رضوی استخدام شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی از استخدام 1000 معلم تربیت‌بدنی در خراسان رضوی خبر داد.

1000 معلم تربیت‌بدنی در خراسان رضوی استخدام شدند
عباس میرسیستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: تخصیص ردیف بودجه برای ورزش دانش‌آموزی از بودجه کشوری و استانی است و امسال یکی از اقدامات موثر اختصاص ردیف بودجه برای ورزش دانش آموزی است.
میرسیستانی افزود: استان خراسان رضوی به لحاظ ظرفیت و نیروی انسانی و توانمندی دارای جایگاه ویژه‌ ای است و دانش‌آموزان و مربیان تربیت‌بدنی این استان، افتخارات بسیاری در سطح کشوری و جهانی کسب کردند.
رئیس تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: در حوزه دانش‌آموزی امسال 23 عنوان کشوری و چهار عنوان در حوزه همکاران فرهنگی تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کسب کردیم.
میرسیستانی گفت: در حوزه دانش آموزی 137 مدال دانش آموزی برای پسران در رشته‌های مختلف که از این تعداد، 52 مدال طلا،21 مدال نقره و 64 مدال برنز بوده است.
رئیس تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: در حوزه تربیت‌بدنی دانش‌آموزان دختر،130 مدال کسب کردیم که از این تعداد،18 مدال طلا،47 مدال نقره و 65 مدال برنز بوده است.
میرسیستانی افزود: شش نفر از دانش آموزان استان خراسان رضوی، در مسابقات جهانی مقام برتر کسب کردند و در رشته‌هایی مانند دوچرخه سواری و کشتی این استان همیشه مدال آور بوده است.
رئیس تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: امسال در کسب مدال‌های دانش آموزی 20 درصد رشد داشته ایم.
میرسیستانی گفت: در بحث توسعه فضاهای ورزشی امسال توفیقات خوبی داشتهایم که در این توسعه 17 استخر و 50 سالن ورزشی در سراسر استان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: در مجموع 67 فضای ورزشی به فضاهای ورزشی دانش‌آموزی اضافه می‌شود.
میرسیستانی با اشاره به اختصاص اعتبار عمرانی استانی به مبلغ چهار میلیارد تومان برای توسعه فضاهای ورزشی از طرف استانداری خراسان رضوی گفت: این اعتبار نسبت به سال گذشته،400 درصد برای ساخت استخر و سالن‌های ورزشی افزایش یافته است.
رئیس تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی درباره تخصیص اعتبارات ملی برای ورزش دانش‌آموزی گفت:از اعتبارات ملی چهار میلیارد تومان برای توسعه فضاهای ورزشی در نظر گرفته شده است.
میرسیستانی گفت: پنج درصد از کل اعتبارات استانی هر استان صرف ورزش دانش‌آموزی می‌شود و یک و نیم میلیارد تومان هم مشارکت استان برای بهبود فضاهای ورزشی در استان و استانداری خراسان به اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی اعتبار داده شده است.
رئیس تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: 800 میلیارد تومان هم از محل اعتبار در اختیار استانداری استان برای ساخت استخرها به تربیت‌بدنی استان تعلق گرفته است و غیر از سرانه ورزشی دانش‌آموزی اختصاص می‌شوند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول