اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

ورزشکاران لرستانی به وجود امام علی افتخار می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: ورزشکاران لرستانی در هر دوره و حکومتی به وجود حضرت علی (ع) افتخار کرده و می‌کنند.

ورزشکاران لرستانی به وجود امام علی افتخار می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی شامگاه جمعه در مراسم تجلیل از آرش مردانی ورزشکار قهرمان و پهلوان لرستانی گفت: درخشش ورزشکاران باستانی کار لرستانی در عرصه رقابت‌های جهانی برگرفته از رسم، منش و راه حضرت علی (ع ) است.
وی با اشاره به روحیه پهلوانی ورزشکاران باستانی کار، افزود: حضرت علی (ع)الگوی ورزشکارانی است که به ایشان اقتدا می‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: درخشش و به میدان رفتن ورزشکاران باستانی‌کار لرستانی در عرصه جهانی برگرفته از رسم، منش و راه حضرت علی (ع ) است.
حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به تاریخ کهن ورزش باستانی گفت: ورزشکاران استانی در هر  دوره و حکومتی به وجود حضرت علی (ع) افتخار کرده و به نام ایشان حرکت کرده و از وی قوت گرفته‌اند.
وی یادآورشد: درخشش افرادی مثل جهان پهلوان آرش مردانی ریشه در اصالت ولایت ‌مداری این ورزشکار لرستانی است، در استانی که همواره حامی ولایت و رهبری بوده‌اند زندگی می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: آنچه که ماندگار است و افتخار محسوب می‌شود، سجایای مردانگی و فتوت است که در ورزشکاران باقی مانده و به همین منظور نام شما برای همیشه در تاریخ  باقی می‌ماند و می‌درخشد.
وی با اشاره به تاریخ کهن ورزش باستانی در ایران، گفت: ورزشکاران لرستانی در هر دوره و حکومتی به وجود حضرت علی (ع) افتخار کرده و می‌کنند و نام این شخصیت برجسته همواره موجب قدرت، توان و موفقیت بیشتر ورزشکاران ایرانی شده است.
در مراسمی در سالن مدیریت آموزش برنامه‌ریزی استانداری لرستان با حضور حجت الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد و دکتر دهمرده استاندار، فرهاد نیکوخصال سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان، مدیران اجرایی ادارات استان و روسای هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران استان درآئین با شکوهی بازوبند پهلوانی برای دومین سال پیاپی توسط حجت الاسلام سید احمد میرعمادی بر بازوی جهان پهلوان آرش مردانی بسته شد.
در این مراسم ورزشکار ان باستانی کار و مرشدان پیشکسوت و جوان لرستان با اجرایی نمایش ورزش باستانی شور خاصی به این مراسم دادند، که توسط امام جمعه خرم‌آباد با اهدایی هدایایی نقدی از مرشد سیف پیشکسوت و کهن سال‌ترین مرشد کشور و آرش میراسماعیلی اسطوره جودوی ایران و آسیا به دلیل منش پهلوانی و عدم به رسمیت شناختن ورزشکار رژیم صهیونیستی تجلیل شد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول