اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان خبر داد:

حضور 10 ورزشکار دشتستانی در تیم‌های ملی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان از حضور 10 ورزشکار دشتستانی در تیم‌های ملی خبر داد.

حضور 10 ورزشکار دشتستانی در تیم‌های ملی
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین معلم ‌در بازدید از اماکن ورزشی آبپخش اظهار کرد: شهر آبپخش از سال‌های دور در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال سرآمد بوده و ورزشکاران این شهر رقیبان سرسخت برای همه رشته‌های ورزشی هستند.
رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان خاطرنشان کرد: فوتبال آبپخش با پیگیری‌ و تلاش مسئول هیئت فوتبال آبپخش و ورزش‌دوستان آبپخشی به اوج خود رسیده‌ است و تنها بخشی در استان است که سه تیم فوتبال آن در لیگ استان حضور دارد.
وی افزود: سطح ورزش در شهرستان دشتستان فراتر از سطح استانی است و هم‌اکنون 10 تن از ورزشکاران دشتستانی در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح ملی فعالیت دارند.
معلم با بیان اینکه پیگیری‌های فراوانی برای بهبود ورزش دشتستان انجام داده‌ایم، عنوان کرد: در حال حاضر ورزش شهرستان دشتستان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و با تمام توان برای حل این مشکلات تلاش می‌کنیم تا شاهد افول تیم‌های ورزشی این شهرستان نباشیم.
این مسئول اضافه کرد: مشکلات مالی یکی از اساسی‌ترین مشکلات مجموعه ورزش و جوانان و تربیت‌ بدنی و یکی از اساسی‌ترین مشکلات تمام تیم‌های ورزشی است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان عنوان کرد: با درخواست اداره ورزش و جوانان، هیئت فوتبال و نمایندگان استان در لیگ فوتبال استان، زمین جمن آبپخش ترمیم شده و ابتدای آبان ‌ماه آماده بهره‌برداری است.
معلم افزود: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی از بزرگترین افتخارات مسئولان است و تا زمانی که در این اداره فعالیت می‌کنم همگام با ورزشکاران عمل خواهم کرد و تلاش خود را برای حل و کاهش مشکلات ورزشکاران به کار خواهم گرفت.
وی متذکر شد: از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی می‌خواهیم در مراقبت و حفاظت از امکانات و وسایل موجود در اماکن ورزشی کوشا باشند و مسائل و مشکلات خود را با اداره ورزش و جوانان در میان بگذارند.
معلم عنوان کرد: ارتقای سطح کیفی ورزش دشتستان و افزایش سرانه ورزش در این شهرستان را در دستور کار قرار داده‌ایم که به فضل الهی به موفقیت لازم خواهیم رسید.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول