اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تسریع در اجرای پروژه‌های عظیم عمرانی قم؛

شهرداری قم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: ‌شهردار قم از حمایت کامل این نهاد از سرمایه‌گذاران برای تسریع در اجرای پروژه‌های عظیم عمرانی شهر قم خبر داد.

شهرداری قم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،‌ محمد دلبری در دیدار مردمی خود با اهالی منطقه چهار قم که در مسجد امام حسین (ع) بلوار امین برگزار شد، با بیان اینکه پروژه‌های عظیم شهری متعددی در شهر قم در حال اجراست، اظهار کرد: با تلاش مستمر متولیان امور شهری و با حمایت‌های بی‌دریغ مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی،‌ گام‌های بزرگی در شهر قم برداشته شده که نوید آینده‌ای درخشان برای این شهر فراملی است.
شهردار قم خاطرنشان کرد: امروز تحولات رخ داده در شهر قم، زیربنایی و اساسی است و در دهه آینده شهر قم با اجرای سریع این پروژه‌ها به یکی از شهرهای زیبا از نظر معماری و بهداشت شهری و منظر شهری تبدیل می‌شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: با سفر مقام معظم رهبری در سال گذشته به قم و با اختصاص بودجه‌های مازاد بر بودجه استانی از سوی معظم‌له به شهر کریمه اهل بیت(س)،‌ سرعت اجرای پروژه‌های شهری شتاب بیشتری گرفته است و امیدواریم بتوانیم این شهر مقدس را به آرمان شهر شیعی تبدیل کنیم. ‌   
دلبری افزود: شهر قم مشکلات فراوانی دارد و در بسیاری از موارد گام‌های خدمت‌رسانی زیادی برداشته شده اما اقدامات انجام شده، کافی نیست و این خدمات باید هر روز بیشتر از گذشته شود.
شهردار قم با اشاره به اینکه بیش از 300 وظیفه جزو وظایف اصلی شهرداری‌ها است، ادامه داد: عمران و آبادانی شهر بدون حمایت و توجه مردم و مسئولان امکان‌پذیر نیست و باید خدمات به مردم را شبانه‌روزی کنیم تا از دیگر کلانشهرها عقب نمانیم.
وی با بیان اینکه شهرداری به تنهایی توان تحمل بار سنگین مدیریت شهری را ندارد، بر تعامل و همکاری بیشتر شهروندان با شهرداری تاکید و خاطرنشان کرد: ساختن شهری زیبا و با نشاط تنها وظیفه شهرداری نیست بلکه مردم باید متولیان امور شهری را یاری کنند تا بتوانیم به کمک هم این شهر را به ام‌القرای جهان اسلام تبدیل کنیم.
شهردار قم خدمت به مردم را عبادت و افتخاری بزرگ دانست و تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع باید به جد در شهرداری پیگیری شود و با نهایت احترام کارهای مردم را پیگیری و به سرانجام برسانیم.
انتهای پیام،/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول