اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای برگزاری مراسم ویژه ورزش زورخانه‌ای؛

بین هیئت فدراسیون و شهرداری تقسیم کار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت باستانی استان اصفهان گفت: در فدراسیون جلسه‌ای برای تقسیم کار بین هیئت باستانی استان اصفهان، فدراسیون و شهرداری اصفهان در امور ورزش زورخانه‌ای انجام می‌شود.

بین هیئت فدراسیون و شهرداری تقسیم کار می‌شود
رضا اخروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: روز یک‌شنبه در فدراسیون برای برگزاری مراسم ویژه اصفهان پایتخت ورزش زورخانه‌ای برنامه‌ریزی‌های نهایی بین شهرداری اصفهان، هیئت باستانی استان اصفهان و فدراسیون انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه تفاهمنامه‌ای بین شهرداری اصفهان و هیئت باستانی استان اصفهان برای همکاری در ورزش باستانی منعقد شده است، تاکید کرد: شهرداری اصفهان طبق تفاهمنامه منعقده با فدراسیون سعی در پایداری برنامه‌های ورزش زورخانه‌ای و باستانی در اصفهان دارد.
دبیر هیئت باستانی استان اصفهان گفت: در تفاهمنامه منعقده ایجاد دبیرخانه‌ای نیز مدنظر قرار گرفته که بودجه ایجاد این دبیرخانه بر عهده شهرداری اصفهان گذاشته شده است.
وی گفت: برای ساخت دبیرخانه علاوه بر بودجه تعیین شده از طرف شهرداری اصفهان، فدراسیون نیز کمک‌های لازم را انجام می‌دهد.
اخروی با بیان اینکه همه این تلاش‌ها برای برطرف کردن مشکلات زورخانه‌ای استان اصفهان است، افزود: انتظار داریم زمانی همه مسائل مربوط به ورزش باستانی در سطح کشور برطرف گردد.
وی در مورد برگزاری مراسم پایتختی ورزش‌های زورخانه‌ای اصفهان با اشاره به اینکه فدراسیون ممکن است این مراسم را در تاریخ 24 آبان‌ماه سال جاری برگزار کند، ادامه داد: در صورت چنین اتفاقی هیئت باستانی استان اصفهان نیز مجبور است برگزاری مراسم خود را در این تاریخ انجام دهد.
دبیر هیئت باستانی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در صورتی‌که فدراسیون، مراسم پایتختی اصفهان را برای ورزش‌های زورخانه‌ای برگزار نکند هیئت باستانی استان اصفهان این مراسم فرهنگی و ورزشی را در تاریخ 19و 20 آبان‌ماه انجام می‌دهد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول