اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران؛

ساختمان جدید آتش‌نشانی شهرداری رویان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران، ساختمان جدید آتش‌نشانی شهرداری رویان بهره‌برداری شد.

ساختمان جدید آتش‌نشانی شهرداری رویان بهره‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده شهر، امام جمعه و فرماندار ساختمان جدید خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهر رویان افتتاح شده مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
شهردار رویان در این مراسم اظهار داشت: از آنجایی‌که جایگاه قبلی واحد آتش نشانی از لحاظ فیزیکی کوچک و نامناسب بوده و در همان فضا واحد موتوری و انبار شهرداری نیز استقرار داشت غیراستاندارد بوده و پاسخگوی نیاز شهروندان نیز نبود.
مرتضی مومنی افزود: با توجه اعضای شورا و همکاری معاونت عمرانی استانداری، تصمیم به احداث مکان مناسب و تا حدودی استاندارد گرفته شد که امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.
وی درباره مشخصات این پروژه گفت: این جایگاه با زیربنای 600 متر مربع در دو طبقه و با اعتبار 220 میلیون تومان احداث شده که در طبقه همکف سالن آشیانه خودروها، اتاق مدیریت، اتاق عملیات و سرویس بهداشتی احداث و در طبقه اول نیز اتاق استراحت برای هر شیفت به صورت جداگانه، انبار قطعات، نمازخانه و سرویس بهداشتی تعبیه شده است.
شهردار رویان هدف از اجرای این طرح را افزایش سطح ایمنی شهر، کاهش خسارات و تجهیز شهر به ایستگاه امداد و نجات با مدرن‌ترین تجهیزات اطفای حریق و امداد و نجات به منظور خدمات‌رسانی به روز و کارآمد ذکر کرد.
مومنی متذکر شد: اراده شهرداری و شورا بر این است که این مکان را توسعه داده و تجهیزات جدید اضافه کند.
وی در پایان اذعان داشت: این واحد در حال حاضر دارای سه خودرو و 10 نفر پرسنل است.
به گزارش فارس، در پایان این مراسم از پیشکسوتان آتش‌نشانی و بازنشستگان این واحد و دست‌اندرکاران احداث ایستگاه جدید با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.
انتهای پیام/ن۲۰ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول