اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گتوند:

امنیت کشور مطلوب است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گتوند گفت: در شرایط کنونی که در کشورهای همسایه ناامنی بیداد می‌کند امنیت اجتماعی در کشور بسیار مطلوب است.

امنیت کشور مطلوب است
به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، عباس نوری صبح امروز در جمع دانش‌آموزان و همیاران پلیس این شهرستان اظهار داشت: الگوی همیار پلیس بهترین الگو برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است و باید کوشید از این الگوی موفق برای مقابله با این آسیب‌ها استفاده کرد.
وی افزود: استفاده از نیروی توانمند و خستگی ناپذیر جوانان و نوجوانان سبب می‌شود تا تاثیرگذاری این الگو در جامعه بسیار زیاد شود و خانواده‌ها نیز به دلیل علاقه به فرزند خود در برآورده سازی در خواست وی تلاش می‌کنند و به این دلیل ناهنجاری در جامعه اصلاح شده و هنجارها نهادینه می‌شود.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه زیربنای توسعه پایدار امنیت است، گفت: در شرایط کنونی که در کشورهای همسایه ناامنی بیداد می‌کند امنیت اجتماعی در کشور بسیار مطلوب است و باید از زحمات سبزپوشان نیروی انتظامی که با تلاش شبانه روزی در عرصه امنیت جامعه تلاش می‌کنند تشکر کرد.
معاون فرماندار گتوند با اشاره به نقش دانش آموزان در توسعه امنیت در جامعه خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان در پایداری امنیت نقش بسیار زیادی دارند زیرا آینده سازان جامعه هستند و آموزش این افراد باعث می‌شود تا آینده ای بهتر در انتظار جامعه باشد.
وی بر اجرای نظم و انضباط اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید کوشید که جامعه هر چه سریع‌تر و بهتر در راستای نظم و انضباط اجتماعی حرکت کند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول