اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار جامعه عاری از اعتیاد؛

همایش پیاده‌روی خانواده در اهواز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خوزستان از برگزاری همایش پیاده روی خانواده با شعار «جامعه عاری از اعتیاد» در اهواز خبر داد.

همایش پیاده‌روی خانواده در اهواز برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسین سواری ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری همایش پیاده‌روی در محل اداره کل تربیت‌بدنی خوزستان اظهار داشت: همایش پیاده روی خانواده ۲۲مهر ماه در شهر اهواز برگزار خواهد شد.
وی اعتیاد را مادر همه جرائم دانست و افزود: ۵۹ درصد از سرقت‌های استان توسط معتادان صورت می‌گیرد. همچنین در چند روز گذشته ۱۳نفر کیف قاپ دستگیر شدند که ۹نفر از آنان معتاد بودند.
سواری با اشاره به ضرورت برگزاری این همایش در بیداری مردم نسبت به بلای خانمان سوز اعتیاد ادامه داد: پلیس هیچ مسئولیتی در ایجاد امنیت ندارد بلکه وظیفه آن صیانت از امنیت است و مردم و دستگاه‌ها مسئول ایجاد امنیت هستند و نیروی انتظامی تنها وظیفه صیانت از آن را برعهده دارد.
جانشین دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خوزستان بیان کرد: شورای مبارزه با مواد مخدر استان زمینی به مساحت سه هکتار را برای اقامت اجباری معتادان شناسایی کرد که این زمین به مدت ۳۰ سال متروک مانده بود اما اکنون اداره کل منابع طبیعی به عنوان مالک این زمین اجازه این کار را به ما نمی‌دهد.
سواری خواستار همکاری همه دستگاه‌ها در مبارزه با اعتیاد شد و گفت: طی بررسی‌های انجام شده، هر معتاد ۳۰ نفر را با خود درگیر می‌کند و می‌توان گفت هیچ کس از اعتیاد در امان نیست و رفع این معضل نیازمند عزم همگانی است.
جانشین دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خوزستان خاطرنشان کرد: شرح وظایف دستگاه‌ها در برگزاری همایش پیاده روی به آن‌ها ابلاغ شده و انتظار می‌رود همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول