اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورایعالی ورزش زنجان اعلام شد؛

همایش پیاده‌روی خانوادگی به صورت استانی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به اینکه پنجمین همایش پیاده‌روی زنجان باید متفاوت با دوره‌های قبلی برگزار شود، از برگزاری این همایش به صورت استانی خبر داد.

همایش پیاده‌روی خانوادگی به صورت استانی برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه شنبه در دومین جلسه شورای عالی ورزش استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای حضور 300 هزار نفری مردم در همایش پیاده‌روی خانوادگی زنجان است، اظهار کرد: می‌توان با استانی کردن همایش، این حضور را به 500 هزار نفر افزایش داد.
وی ضمن اینکه فیروز احمدی معاون سیاسی امنیتی خود را به عنوان جانشین خود در ستاد برگزاری پنجمین همایش پیاده‌روی خانوادگی در استان زنجان معرفی کرد، افزود: ارگان‌های ذی‌ربط 16 دستگاه پراید را از طریق قرعه‌کشی به شرکت کنندگان در همایش هدیه می‌دهند.
استاندار زنجان تصریح کرد: سایر جوایز نیز بعد از جمع‌بندی به صورت کلی از طریق مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان اعلام می‌شود.
وی با اشاره به تشکیل ستاد بازی‌های 2014 آسیایی کره جنوبی خواستار فعال شدن این ستاد در راستای اهداف تعریف شده برای آن ستاد شد و گفت: کسب 30 سهمیه و 15 مدال از اهداف تشکیل این ستاد برای بازی‌های آسیایی 2014 کره جنوبی است.
رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه در بازی‌های آسیایی گوانجو ورزشکاران استان زنجان موفق به کسب هشت مدال از مجموع 48 مدال کسب شده برای ایران شده‌اند، افزود: این نتیجه سابقه خوبی برای برنامه‌ریزی‌های آینده ورزش استان محسوب می‌شود.
وی بر استفاده از ظرفیت‌های ورزشی استان زنجان تاکید و ادامه داد: نتایج المپیک آسیایی 2014، نتیجه عملکرد این روزهای مسئولان ورزش استان است.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه استانداری زنجان هزینه تیم‌های ورزشی حاضر در لیگ برتر استان را تقبل کرده است، گفت: خودش سهم یک درصدی ورزش از ارگان‌های دولتی را پیگیری و در صورت موفقیت دریافت آن، به مبلغ اختصاصی استان زنجان اضافه می‌شود.
وی مبلغ تخصیص یافته از بودجه استان به امور ورزش را در حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: همه اعتبارات ورزش باید تبه درستی به بخش‌های مختلف اختصاص داده شود.
رئوفی‌نژاد با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب استان زنجان در ورزش خاطرنشان کرد: صعود تیم‌های ورزشی به لیگ برتر و همچنین کسب مدال‌ در عرصه‌های ملی و بین‌المللی تایید کننده این استعداد‌ها است.
انتهای پیام؛/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول