اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ناجا صورت می‌گیرد؛

همایش پیاده‌روی 110 هزار نفری در مازندران

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آمل گفت: به مناسبت هفته ناجا و با هماهنگی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان آمل همایش بزرگ پیاده‌روی 110 هزار نفری مازندران با محوریت شهرستان آمل برگزار می‌شود.

همایش پیاده‌روی 110 هزار نفری در مازندران
محمدصادق پهلوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: این همایش از گسترده‌ترین برنامه‌های نیروی انتظامی استان مازندران محسوب می‌شود که در قالب یادمان هزار شهید شهرستان آمل در روز جمعه همزمان با ولادت ثامن‌الائمه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.
وی افزود: همایش پیاده‌روی از ساعت 8 صبح در پنج نقطه آمل شروع به پل شهید اسماعیلی منتهی می‌شود.
پهلوان با بیان اینکه در مسیرهای تعیین شده ایستگاه‌های صلواتی برای ارائه بلیط‌های مسابقه برپا می‌شود، اظهار داشت: در این همایش با مدیریت کمیته هفتگانه ستاد گرامیداشت ناجا جوایز نفیسی چون سفر حج عمره، عتبات عالیات، مشهد مقدس، دوچرخه و لوازم خانگی در نظر گرفته‌اند.
پهلوان تصریح کرد: همچنین در آن روز نیروهای هوایی ناجا، نیروهای رزمی و ورزشکاران باستانی به نمایش هنرهای رزمی و ورزشی می‌پردازند.
فرماندهی انتظامی شهرستان آمل با اشاره به اینکه در آن هفته برنامه‌های محل محوری با حضور فعالان شورایاران در محلات مختلف شهر به اجرا درمی‌آید، خاطرنشان کرد: علاوه بر آن برنامه‌های تئاتر‌های خیابانی و فرهنگی با محوریت مسجد محوری با همکاری آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در مساجد و مدارس اجرا می‌شود.
 انتهای ‌پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول