اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

اطلاعی از قرارداد چهار میلیاردی جشنواره کودک ندارم

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: از قرارداد چهار میلیارد تومانی بیست‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان اطلاعی ندارم.

اطلاعی از قرارداد چهار میلیاردی جشنواره کودک ندارم
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی شامگاه شنبه در جریان بازدید خود از نمایشگاه یک هفته با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: کودکان می‌توانند سهم بزرگی در راستای اعتلا و پیشرفت نظام و مملکت خویش داشته باشند همانگونه که تاکنون ایران دارای خیزش‌های بزرگی بوده است.
وی با اشاره به اینکه بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در استان اصفهان برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان از افتخارات فرهنگی محسوب می‌شود و از این ظرفیت باید در راستای اشاعه افکار بومی و دینی استفاده کرد.
استاندار اصفهان همکاری تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها را در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان ضروری دانست و افزود: هر فرد به سهم خود در فعالیت‌های فرهنگی سهیم است، و تمامی این تلاش‌ها برای ارتقا روحی و معنوی جامعه است و تفاوتی ندارد کدام سازمان مسئول باشد، بلکه هر دستگاهی به سهم خود باید ورود کند.
وی ادامه داد: در دنیایی که جنگ فرهنگ‌ها و تبادل فرهنگی است باید همکاری بین دستگاه‌ها در یک کار فرهنگی بزرگی مانند جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان وجود داشته باشد.
ذاکر اصفهانی با اشاره به تجربه ناخوشایند و دلایل ناشناخته برخی از افراد در دوره‌های پیشین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان بیان داشت: جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان مغایرتی با فرهنگ و آرمان‌های بومی و دینی ما ندارد و این جشنواره می‌تواند در راستای اعتلای مقاصد فکربینی و دینی ما باشد.
وی اضافه کرد: طی صحبت‌های صورت گرفته با میرعلایی دبیر بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان قول مساعد برگزاری این جشنواره در راستای مطالبات نظام و مردم داده‌ شده است.
استاندار اصفهان از قرداد به امضا رسیده 4 میلیارد تومانی بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اظهار بی‌اطلاعی و تاکید کرد: از میزان مبلغ قرداد بسته شده اطلاعی ندارم ولی آنچه برای ما مهم است، هر چه بهتر برگزار شدن بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در استان اصفهان است.
 ذاکر اصفهانی با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان برای مدتی در اصفهان برگزار نشد، تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان مورد مطالبه بسیاری از شهرهای دیگر بوده است و بازگشت مجدد آن همکاری تمامی سازمان‌های مرتبط و غیر مرتبط را می‌طلبد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول