اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد؛

دفتر جشنواره فیلم کودک در اصفهان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: ظهر امروز دفتر جشنواره فیلم کودک و نوجوان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استان در موزه معاصر اصفهان افتتاح می‌شود.

دفتر جشنواره فیلم کودک در اصفهان افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز پس از شش سال موزه معاصر اصفهان با ورود وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دفتر جشنواره فیلم کودک و نوجوان می‌شود.
پس از شش سال جشنواره فیلم کودک و نوجوان به اصفهان بازگشته است و بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سال جاری به میزبانی اصفهان در این شهر برگزار می‌شود.
 شهردار اصفهان، مدیرعامل بنیاد فارابی، جمعی از مسئولان استانی و دسته‌ای از هنرمندان در مراسم افتتاحیه دفتر جشنواره فیلم کودک و نوجوان حضور یافته‌اند.
اصفهان از 23 تا 27 آبان ماه سال جاری برای مدت پنج سال میزبان این دوره از جشنواره‌ها است.
از سال 1369 اصفهان میزبان این رویداد بین‌المللی بوده و تا سال 1384، 15 دوره از این جشنواره بین‌المللی در پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی برگزار شده است.
از امروز دفتر این جشنواره بین‌المللی در موزه معاصر اصفهان مستقر می‌شود و دبیرخانه رسمی آن نیز تا دو ماه آینده به برج جهان‌نمای اصفهان انتقال داده می‌شود.
دفتر جشنواره فیلم و کودک از شش سال پیش تاکنون در استان همدان بوده است و از امروز با ورود وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی موزه معاصر اصفهان دفتر جشنواره فیلم کودک و نوجوان می‌شود.
اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی محسوب می‌شود و در اجرای برنامه‌های هنری و فرهنگی سابقه بسیاری دارد و شهر گنبد‌های فیروزه‌ای همواره در راستای اجرای برنامه‌های هنری و فرهنگ‌سازی آن میان اقشار مختلف جامعه گام برمی‌دارد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول